جدول ‏۲‑۷طبقه‌بندی متغیرهای اثرگذار بر عملکرد صادراتی ۹۹
جدول ‏۳‑۱مقیاس پاسخگویی مورداستفاده در پرسشنامه ۱۱۰
جدول ‏۳‑۲مقیاس پاسخگویی مورداستفاده در پرسشنامه…………………………………………………………………۱۱۱
جدول ‏۳‑۳تخصیص سؤالات مربوط به متغیرهای تحقیق ۱۱۱
جدول ‏۳‑۴پارامترهای توصیفی و ضریب آلفای کرونباخ سؤالات پرسشنامه به تفکیک متغیرها ۱۱۴
جدول ‏۴‑۱تعداد و درصدپاسخ‏دهندگان بر اساس متغیر جنسیت ۱۲۱
جدول ‏۴‑۲تعداد و درصدپاسخ‏دهندگان بر اساس متغیر سن ۱۲۳
جدول ‏۴‑۳تعداد و درصدپاسخ‏دهندگان بر اساس متغیر تحصیلات ۱۲۴
جدول ‏۴‑۴تعداد و درصدپاسخ‏دهندگان بر اساس متغیر پست سازمانی ۱۲۵
جدول ‏۴‑۵تعداد و درصدپاسخ‏دهندگان بر اساس متغیر سابقه کار ۱۲۶
جدول ‏۴‑۶تعداد و درصد شرکت‏ها بر اساس سال تأسیس ۱۲۷
جدول ‏۴‑۷تعداد و درصد شرکت‏ها بر اساس متغیر سابقه صادرات ۱۲۸
جدول ‏۴‑۸تعداد و درصد شرکت‏ها بر اساس متغیر مقصد صادرات ۱۲۹
جدول ‏۴‑۹مقادیر شاخص‌های توصیف کمی متغیرهای تحقیق (۵۰=n) 130
جدول ‏۴‑۱۰فراوانی پاسخ‏های سؤالات متغیر گرایش کارآفرینانه ۱۳۱
جدول ‏۴‑۱۱فراوانی پاسخ‏های سؤالات متغیر تعهد عاطفی ۱۳۱
جدول ‏۴‑۱۲فراوانی پاسخ‏های سؤالات متغیر تعهد مستمر ۱۳۲
جدول ‏۴‑۱۳فراوانی پاسخ‏های سؤالات متغیر عملکرد نوآوری ۱۳۲
جدول ‏۴‑۱۴فراوانی پاسخ‏های سؤالات متغیر ظرفیت جذب دانش ۱۳۳
جدول ‏۴‑۱۵فراوانی پاسخ‏های سؤالات متغیرقابلیت یادگیری سازمانی ۱۳۳
جدول ‏۴‑۱۶فراوانی پاسخ‏های سؤالات متغیر عملکرد صادرات ۱۳۴
جدول ‏۴‑۱۷خروجی آزمون کولموگروف-اسمیرنوف برای متغیرهای تحقیق ۱۳۵
مقاله - پروژه
جدول ‏۴‑۱۸ماتریس همبستگی (ضرایب همبستگی اسپیرمن) متغیرهای تحقیق ۱۳۶
جدول ‏۴‑۱۹نتایج مربوط به تحلیل‏های روایی و پایایی و تحلیل عامل تأییدی مدل تحقیق در نرم‏افزار PLS 139
جدول ‏۴‑۲۰مقادیر ضریب مسیر و آماره t فرضیه ‏های مرتبط با مسیرهای مدل تحقیق ۱۴۱
جدول ‏۴‑۲۱مقادیر شاخص‏های CV-Red و CV-Com برای متغیرهای مدل تحقیق ۱۴۴
جدول ‏۴‑۲۲نتایج آزمون میانگین جامعه برای متغیرهای نرمال تحقیق ۱۴۶
جدول ‏۴‑۲۳خروجی آزمون دوجمله‏ای برای متغیرهای غیر نرمال تحقیق ۱۴۸
فهرست شکل­ها
عنوان صفحه
شکل۱-۱ مدل مفهومی عملکرد صادرات مبتنی بر گرایش کارآفرینانه و تعهد سازمانی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………۹
شکل۲-۱ مدل شناسایی عوامل تعیین‌کننده عملکرد صادراتی در صنعت مواد غذایی(حقیقی و همکاران،۱۳۸۷(……………………………………………………………………………………………………………………………………۳۷
شکل۲-۲ مدل تحقیق عملکرد صادراتی محمدیان و همکاران(۱۳۹۲(…………………………………………..۳۹
شکل۲-۳ مدل تحقیق عملکرد صادراتی دوموسوگلو و همکاران(۲۰۱۲)…………………………………………..۴۰
شکل۲-۴ مدل لئونیدو و همکاران در مورد عملکرد صادراتی(۲۰۰۲)………………………………………………..۴۱
شکل۲-۵ مدل تحقیق هاهتی و همکاران(۲۰۰۵)………………………………………………………………………………۴۳
شکل۲-۶ مدل عملکرد صادراتی (کاووسگیل و زو،۱۹۹۴)………………………………………………………………….۴۴
شکل۲-۷ مدل سه‌جزئی تعهد سازمانی (می­یر و همکاران،۱۹۹۱(…………………………………………………….۵۴
شکل۲-۸ شاخص‌های عملکرد نوآوری (جیمِنِز و همکاران،۲۰۰۸(…………………………………………………..۵۸
شکل۲-۹ مدل راهبرد رقابتی آنسف در توسعه محصول جدید(آنسف،۱۹۵۷)………………………………….۵۹
شکل۲-۱۰ مؤلفه‌های تعیین‌کننده ظرفیت جذب دانش(زهرا و جورج،۲۰۰۲(…………………………………۷۵
شکل۲-۱۱ مدل تأثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد صادرات ( کبیری و موکشاپاتی، ۲۰۱۳(………..۷۸
شکل۲-۱۲ مدل تأثیر گرایش کارآفرینانه بر یادگیری سازمانی و عملکرد(وانگ، ۲۰۰۸(…………………۸۱
شکل۲-۱۳ مدل تأثیر تعهد سازمانی بر عملکرد صادرات (بلومر و همکاران، ۲۰۱۳(………………………..۸۵
شکل۲-۱۴ مدل تأثیر جوسازمانی بر نوآوری(محمد کاظمی و همکاران،۱۳۹۱(……………………………….۸۷

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...