قبول

 

 

 

سرمایه مشتری

 

۶

 

۰٫۷۸۲

 

قبول

 

 

 

جدول(۳-۵) نتیجه آزمون آلفای کرونباخ برای تمامی عوامل به صورت جداگانه
دانلود پروژه
۷-۳) روش تجزیه و تحلیل اطلاعات :
برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش های آمار توصیفی و استنباطی استفاده می گردد. با روش توصیفی شاخص های گرایش مرکزی و پراکندگی و فراوانی و درصد فراوانی معرفی می گردد . با روش استنباطی فرضیه های تحقیق مورد آزمون قرار می گیرد. با توجه به اینکه هدف تحقیق مطالعه و بررسی رابطه بین متغیرهای تحقیق است، بنابراین روش تجزیه و تحلیل داده ها متناسب با روش های همبستگی و تحلیل رگرسیون است . ازآنجا که هرکدام از متتغیرهای مستقل و وابسته اصلی تحقیق دارای متغیرهای تاثیر گذار دیگری هستند از روش رگرسیون خطی انجام میشود. و هم چنین فرایند تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار (SPSS) استفاده می شود
۸-۳)آزمون فرضیه:
پس از ورود داده ها به نرم افزار spss22 و دسته بندی سوالات از آنجاییکه برای کد گذاری داده ها از طیف لیکرت استفاده شده و داده ها از نوع رتبه ای هستند و نرمال بودن داده ها نمی تواند به طور چشمگیر مد نظر باشد لذا باید از ضریب هم بستگی اسپیرمن استفاده کرد.لازم به ذکر است که دادها توسط محقق به صورت جدول زیر می باشد

 

 

کاملا موافقم

 

موافقم

 

نظری ندارم

 

مخالفم

 

کاملا مخالفم

 

 

 

۵

 

۴

 

۳

 

۲

 

۱

 

 

 

فصل چهارم
(یافته های پژوهش)
۱-۴)مقدمه:
در فصل پیش رو اطلاعات گردآوری شده توسط محقق مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و در خصوص پرسش ها و فرضیات با بهره گرفتن از نرم افزار ۲۲SPSS مطرح شده، ومحقق را به نتایجی می رساند که در فصل آینده مورد بررسی قرار میگیرد. در این بخش ابتدا بحث آمار توصیفی متغییر ها مطرح می شود و سپس با کمک آزمون اسمیرنف -کولموگروف Kolmogorov‐Smirnov) ) به بررسی نرمال بودن داد ها می پردازیم.و در صورتیکه متغیر ها نرمال باشد از آزمون همبستگی پیرسون ( PEARSON CORROLATION TEST ) برای بررسی رابطه بین متغیر ها استفاده خواهیم کرد.و در غیر اینصورت از آنجا که دادها از نوع رتبه ای هستند(طیف لیکرت) از ضریب هم بستگی اسپیرمن می توان استفاده کرد.
۲-۴)توصیف ویژگی های جمعیت شناختی جامعه آماری پژوهش
متغیرهای مربوط به ویژگی های جمعیت شناختی افراد در این پژوهش شامل جنسیت،میزان تحصیلات،سابقه خدمت،وضعیت تاهل، رشته تحصیلی، عنوان شغلی و سن پرسنل می باشد.
۱-۲-۴) جنسیت جامعه آماری
جامعه آماری در این پژوهش ۴۵۰ نفر می باشند که با توجه به جدول(۴-۱)،۲۴۰ نفر آن ها مرد می باشند که ۵۳ درصد جامعه آماری را تشکیل می دهند و ۲۱۰ نفر آن ها زن می باشند که ۴۷ درصد جامعه آماری را تشکیل می دهند.

 

 

درصد

 

فراوانی

 

جنسیت

 

 

 

۵۳

 

۲۴۰

 

مرد

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...