اتصال پرایمر ها

 

۶۰

 

۴۵ ثانیه

 

۳۵

 

 

 

 

 

 

 

گسترش

 

۷۲

 

۴۵ ثانیه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گسترش نهایی

 

۷۲

 

۱۰ دقیقه

 

۱

 

 

 

 

 

 

 

۳-۱۴- آنالیز آماری
برای مشخص کردن ارتباط ژنوتیپ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ SNP ناحیه پروموتری با خطر ابتلا به سرطان معده از نرم افزار آمارSPSS 22 آنالیز آماری ۲χ و رگرسیون لجستیک استفاده شد.
دانلود پایان نامه
فصل چهارم
نتایج
۴-۱- مشخصات جمعیت مورد مطالعه
مشخصات افراد مورد مطالعه، بر اساس پرسشنامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و پرونده پزشکی بیماران در جدول ۴-۱ مشاهده می‌شود. با توجه به اینکه گروه شاهد و بیمار از لحاظ جنس و سن (در محدوده ۵ سال) همسان سازی شده اند، اختلاف آماری معنی داری بین سن افراد سالم و بیمار در جمعیت A (102 =df ,575/0 =P , 563/0 =2χ) و B (102 =df , 923/0 =P ,736/0 =χ۲) مشاهده نمی‌‌‌‌‌‌‌‌شود. در این مطالعه مقایسه گروه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سنی ۵۰-۴۰ سال، ۷۰-۵۰ سال و ۹۰- ۷۰سال در گروه بیمار نشان می‌‌‌‌‌‌‌‌دهد که بیشترین میزان ابتلا به سرطان معده در گروه سنی ۷۰-۵۰ سال می‌‌‌‌‌‌‌‌باشد.
جدول۴-۱: مشخصات نمونه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های جمعیت A

 

 

مشخصات

 

گروه شاهد

 

گروه بیمار

 

 

 

تعداد

 

۵۲

 

۵۲

 

 

 

مرد

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...