.
پایان
منابع و مآخذ
منابع فارسی:
آریان­پور کاشانی، عباس و آریان­پور کاشانی، منوچهر. (۱۳۶۹). “فرهنگ دانشگاهی انگلیسی- فارسی“، چاپ نهم، تهران: انتشارات سپهر.
احمدی، سیدعلی­اکبر و قلیچ­لی، بهروز. (۱۳۸۴). “طراحی مدل مدیریت کیفیت خدمات آموزشی در دانشگاه پیام نور“، فصلنامه پیک نور، سال سوم، شماره ۳.
احمدی، سیدباقر و رشیدصوفی، محمد. (۱۳۹۲). “خدمات الکترونیک در بخش عمومی، سنجش رضایت مشترکین از کیفیت خدمات الکترونیک شرکت توزیع نیروی برق شیراز“، دومین کنفرانس منطقه­ای سیرد، تهران: دی ماه.
اعرابی، سیدمحمد و اسفندیاری، شهرام. (۱۳۸۲). “تعیین و اندازه ­گیری شاخص­ های کیفیت خدمات Servqual“، فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی، شماره ۲.
اگوایو، رافایل. (۱۳۸۸). “آموزه­های دکتردمینگ“، ترجمه؛ میترا تیموری، چاپ نهم، تهران: انتشارات آموزه مؤسسه ناب (تاریخ انتشار به زبان اصلی،۱۹۹۰).
الوانی، سیدمهدی. (۱۳۸۰). “تنگناهای کاربرد مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی“، فصلنامه مدیریت دولتی، شماره ۵۳ و ۵۴ ، پاییز و زمستان.
الوانی، سیدمهدی و معمارزاده طهران، غلامرضا. (۱۳۹۰). “سیر تکوینی پاسخ­گویی اجتماعی سازمانی و ارائه مدلی برای بسط مفهومی آن در سازمان­های دولتی“، فصلنامه مدیریت صنعتی دانشکده علوم انسانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، سال ششم، شماره١٨، زمستان.
پایان نامه - مقاله - پروژه
الوانی، سیدمهدی. (۱۳۷۹)، “مدل­های پاسخ­گویی در ساختار مدیریت دولتی جدید“، کنترولر، شماره ۹ و ۱۰، بهار و تابستان ۱۳۷۹.
امیرکبیری، علیرضا. (۱۳۷۷). “مدیریت استراتژیک“، چاپ اول، تهران: ملک.
پژوهشکده توسعه تکنولوژی. (۱۳۸۹). “ارتقاء بهره­وری فرآیندهای اداری و مدیریتی پلیس راهور ناجا“، تهران: دفتر تحقیقات کاربردی پلیس راهور ناجا.
تقی پورظهیر، علی و صفایی، طیبه. (۱۳۸۸). “ارائه مدلی جهت پاسخ­گویی مدیران نظام آموزش عالی در ایران“، دانشگاه آزاد اسلامی- واحد علوم و تحقیقات مجله پژوهش­های مدیریت، شماره۸۲، پاییز.
جاوید، مجتبی و زمانیان جهرمی، علی. (۱۳۸۹). “امنیت از منظر فرماندهی کل قوا“، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، معاونت آموزش و تربیت.
جعفری، مصطفی و اصولی، سیدحسن و شهریاری، حسام و شیرازی­منش، مژده و فهیمی، امیرحسین. (۱۳۸۸). “مدیریت کیفیت فراگیر“، جلد اول و دوم، چاپ ششم. تهران: آژینه.
جعفرنژاد، احمد و رحیمی، حسن. (۱۳۸۳). “ارائه مدل ترکیبی پیشنهاد کیفیت خدمات و تجزیه و تحلیل شبکه­ ای برای رتبه ­بندی مؤسسات ارائه­دهنده ییمه تحت­نظر بیمه مرکزی“، فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی، شماره ۵، دانشگاه تهران.
جلوداری ممقانی، بهرام. (۱۳۷۶). “استانداردهای ایزو۹۰۰۰ و تکنیک­های نوین مدیریت کیفیت“، چاپ اول، تهران: مؤسسه تحقیقات و آموزش مدیریت، انتشارات آزاده.
جوادین، سیدرضا و کیماسی، مسعود. (۱۳۹۰). “مدیریت کیفیت خدمات“، انتشارات نگاه دانش، تهران.
جهانگیر، منصور. (۱۳۷۹). “مجموعه قوانین و مقررات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، تهران: احیاء کتاب.
جیمز، تبول. (۱۳۸۴). “مدیریت کیفیت پویا“، ترجمه؛ پروانه قربانی، چاپ اول، تهران: روزاندیش.
جیمز­ای، فیتزسیمونز و موناجی فیتزسیمونز. (۱۳۸۲). “مدیریت خدمات استراتژی، عملیات و تکنولوژی اطلاعات“، ترجمه؛ سیدمحمد اعرابی و داود ایزدی، تهران: پژوهش­های فرهنگی.
چهل­مردیان، روح­اله. (۱۳۸۸). “مدل­های اندازه ­گیری خدمات“، بانک ملی ایران، شماره ۱۶۱، اسفند۸۸، شماره ۱۶۱، صفحه ۶۱-۵۹ .
حافظ­نیا، محمد رضا. (۱۳۸۱). “مقدمه­ای بر روش تحقیق در علوم انسانی، تهران: سمت.
دامر، جفری ویلیام آرنولد. (۱۳۸۶). “آشنایی با پایایی قابلیت اعتماد“، ترجمه؛ فتاح میکاییلی، اصفهان: ارکان دانش (تاریخ انتشار به زبان اصلی، ۱۹۹۷).
دانشگاه علوم انتظامی، معاونت طرح و برنامه. (۱۳۹۲). “فرایند استقرار و جاری­سازی نظام تعالی سازمانی در دانشگاه علوم انتظامی امین“، معاونت طرح و برنامه و بودجه، دبیرخانه نظام تعالی.
دانشگاه آکسفورد. (۱۳۸۵). “فرهنگ پایه کاربردی آکسفورد“، ترجمه؛ علی­اکبر جعفرزاده، چاپ سوم، تهران: انتشارات نشر الکترونیکی و اطلاع­رسانی جهان رایانه.
دانشکده مدیریت. ”بررسی موردی در تأمین­کنندگان شرکت سازه­گستر سایپا“، دانشگاه تهران: فصل­نامه مدیریت صنعتی، دوره۲، شماره۴، بهار.
دفتر تحقیقات معاونت طرح و برنامه و بودجه ناجا. (۱۳۹۱). “شیوه­نامه استقرار مدیریت کیفیت نیروی انتظامی“، معاونت طرح و برنامه و بودجه ناجا، دفتر تحقیقات.
دلاور، علی. (۱۳۸۳). “مبانی نظری و عملی پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی“، چاپ سوم، تهران: انتشارات رشد.
دلاور، علی. (۱۳۸۳). “روش تحقیق در روان­شناسی و علوم تربیتی“، نشر ویرایش.
دواس، دی، ای. (۱۳۸۵). “پیمایش در تحقیقات اجتماعی“، ترجمه؛ هوشنگ نایبی، چاپ هفتم، تهران: نشر نی.
رمضانیان، محمدرحیم و اسماعیل­پور، رضا. (۱۳۹۱). “مدیریت کیفیت“، انتشارات دانشگاه گیلان، چاپ اول،
رفیـع­زاده بقرآبـاد، ملاءالدین و منـوریان، عباس. (۱۳۸۸). “بررسی عـوامل مؤثر بر پاسخ­گویی ذی­نفعان“، تدبیر، شماره۲۱، آبان.
رفیع­پور، فرامرز. (۱۳۶۰). “کندوکاوها و پنداشته­ها“، شرکت سهامی انتشار، تهران.
سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا. (۱۳۸۵). “نیروی انتظامی در بیانات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا"، تهران: سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا، معاونت روابط عمومی و تبلیغات.
سرمد، زهره و بازرگان، عباس و حجازی، الهه. (۱۳۸۵). “روش­های تحقیق در علوم رفتاری“، چاپ دوازدهم، تهران: انتشارات آگاه.
سیف، علی­اکبر. (۱۳۸۱). “روش­های اندازه ­گیری و ارزشیابی آموزشی“، (ویرایش دوم)، تهران: نشر دوران.
عباسی، محمدرضا و ترکمنی، محمد. (۱۳۸۹). “مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتری“، شماره۴۱، خرداد و تیر، بررسی­های بازرگانی.
عصاریان­نژاد، حسین و شیرازی رومنان، حسن. (۱۳۹۰). “ارزیابی کیفیت خدمات انتظامی پلیس +۱۱۰ با بهره گرفتن از مدل تحلیل سروکوال“، فصلنامه مطالعات مدیریت انتظامی۶ (۲).
فارسیجانی، حسن و زندی، امید. (۱۳۸۹). “تبیین و سنجش مدل راهبردی کیفیت خدمات“، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه شهید بهشتی اصفهان، مطالعات مدیریت راهبردی، شماره۱، بهار.
فقیهی، ابوالحسن و رجب­بیگی، مجتبی. (۱۳۸۲). “مقایسه تحلیلی رویکردهای نوین مدیریت“، فصلنامه دانش مدیریت، شماره ۶۳، زمستان.
کلانتری، خلیل. (۱۳۸۸). “مدل­سازی معاملات ساختاری در تحقیقات اجتماعی- اقتصادی“، تهران: انتشارات فرهنگ صبا.
هومن، حیدر علی(۱۳۹۰). مدل یابی معادلات ساختاری با کاربرد نرم افزار لیزرل، چاپ چهارم، تهران، انتشارات سمت
سایت:
آئین­نامه راهنمایی و رانندگی، برگرفته از سایت:
http://police.ir/Portal/Home/ShowPage.aspx
بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی- آموزش. (۱۳۹۰). “مدل بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) ، برگرفته از سایت:

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...