پژوهش های انجام شده درباره : مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران- فایل ... |
.
پایان
منابع و مآخذ
منابع فارسی:
آریانپور کاشانی، عباس و آریانپور کاشانی، منوچهر. (۱۳۶۹). “فرهنگ دانشگاهی انگلیسی- فارسی“، چاپ نهم، تهران: انتشارات سپهر.
احمدی، سیدعلیاکبر و قلیچلی، بهروز. (۱۳۸۴). “طراحی مدل مدیریت کیفیت خدمات آموزشی در دانشگاه پیام نور“، فصلنامه پیک نور، سال سوم، شماره ۳.
احمدی، سیدباقر و رشیدصوفی، محمد. (۱۳۹۲). “خدمات الکترونیک در بخش عمومی، سنجش رضایت مشترکین از کیفیت خدمات الکترونیک شرکت توزیع نیروی برق شیراز“، دومین کنفرانس منطقهای سیرد، تهران: دی ماه.
اعرابی، سیدمحمد و اسفندیاری، شهرام. (۱۳۸۲). “تعیین و اندازه گیری شاخص های کیفیت خدمات Servqual“، فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی، شماره ۲.
اگوایو، رافایل. (۱۳۸۸). “آموزههای دکتردمینگ“، ترجمه؛ میترا تیموری، چاپ نهم، تهران: انتشارات آموزه مؤسسه ناب (تاریخ انتشار به زبان اصلی،۱۹۹۰).
الوانی، سیدمهدی. (۱۳۸۰). “تنگناهای کاربرد مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی“، فصلنامه مدیریت دولتی، شماره ۵۳ و ۵۴ ، پاییز و زمستان.
الوانی، سیدمهدی و معمارزاده طهران، غلامرضا. (۱۳۹۰). “سیر تکوینی پاسخگویی اجتماعی سازمانی و ارائه مدلی برای بسط مفهومی آن در سازمانهای دولتی“، فصلنامه مدیریت صنعتی دانشکده علوم انسانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، سال ششم، شماره١٨، زمستان.
الوانی، سیدمهدی. (۱۳۷۹)، “مدلهای پاسخگویی در ساختار مدیریت دولتی جدید“، کنترولر، شماره ۹ و ۱۰، بهار و تابستان ۱۳۷۹.
امیرکبیری، علیرضا. (۱۳۷۷). “مدیریت استراتژیک“، چاپ اول، تهران: ملک.
پژوهشکده توسعه تکنولوژی. (۱۳۸۹). “ارتقاء بهرهوری فرآیندهای اداری و مدیریتی پلیس راهور ناجا“، تهران: دفتر تحقیقات کاربردی پلیس راهور ناجا.
تقی پورظهیر، علی و صفایی، طیبه. (۱۳۸۸). “ارائه مدلی جهت پاسخگویی مدیران نظام آموزش عالی در ایران“، دانشگاه آزاد اسلامی- واحد علوم و تحقیقات مجله پژوهشهای مدیریت، شماره۸۲، پاییز.
جاوید، مجتبی و زمانیان جهرمی، علی. (۱۳۸۹). “امنیت از منظر فرماندهی کل قوا“، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، معاونت آموزش و تربیت.
جعفری، مصطفی و اصولی، سیدحسن و شهریاری، حسام و شیرازیمنش، مژده و فهیمی، امیرحسین. (۱۳۸۸). “مدیریت کیفیت فراگیر“، جلد اول و دوم، چاپ ششم. تهران: آژینه.
جعفرنژاد، احمد و رحیمی، حسن. (۱۳۸۳). “ارائه مدل ترکیبی پیشنهاد کیفیت خدمات و تجزیه و تحلیل شبکه ای برای رتبه بندی مؤسسات ارائهدهنده ییمه تحتنظر بیمه مرکزی“، فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی، شماره ۵، دانشگاه تهران.
جلوداری ممقانی، بهرام. (۱۳۷۶). “استانداردهای ایزو۹۰۰۰ و تکنیکهای نوین مدیریت کیفیت“، چاپ اول، تهران: مؤسسه تحقیقات و آموزش مدیریت، انتشارات آزاده.
جوادین، سیدرضا و کیماسی، مسعود. (۱۳۹۰). “مدیریت کیفیت خدمات“، انتشارات نگاه دانش، تهران.
جهانگیر، منصور. (۱۳۷۹). “مجموعه قوانین و مقررات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران“، تهران: احیاء کتاب.
جیمز، تبول. (۱۳۸۴). “مدیریت کیفیت پویا“، ترجمه؛ پروانه قربانی، چاپ اول، تهران: روزاندیش.
جیمزای، فیتزسیمونز و موناجی فیتزسیمونز. (۱۳۸۲). “مدیریت خدمات استراتژی، عملیات و تکنولوژی اطلاعات“، ترجمه؛ سیدمحمد اعرابی و داود ایزدی، تهران: پژوهشهای فرهنگی.
چهلمردیان، روحاله. (۱۳۸۸). “مدلهای اندازه گیری خدمات“، بانک ملی ایران، شماره ۱۶۱، اسفند۸۸، شماره ۱۶۱، صفحه ۶۱-۵۹ .
حافظنیا، محمد رضا. (۱۳۸۱). “مقدمهای بر روش تحقیق در علوم انسانی“، تهران: سمت.
دامر، جفری ویلیام آرنولد. (۱۳۸۶). “آشنایی با پایایی قابلیت اعتماد“، ترجمه؛ فتاح میکاییلی، اصفهان: ارکان دانش (تاریخ انتشار به زبان اصلی، ۱۹۹۷).
دانشگاه علوم انتظامی، معاونت طرح و برنامه. (۱۳۹۲). “فرایند استقرار و جاریسازی نظام تعالی سازمانی در دانشگاه علوم انتظامی امین“، معاونت طرح و برنامه و بودجه، دبیرخانه نظام تعالی.
دانشگاه آکسفورد. (۱۳۸۵). “فرهنگ پایه کاربردی آکسفورد“، ترجمه؛ علیاکبر جعفرزاده، چاپ سوم، تهران: انتشارات نشر الکترونیکی و اطلاعرسانی جهان رایانه.
دانشکده مدیریت. ”بررسی موردی در تأمینکنندگان شرکت سازهگستر سایپا“، دانشگاه تهران: فصلنامه مدیریت صنعتی، دوره۲، شماره۴، بهار.
دفتر تحقیقات معاونت طرح و برنامه و بودجه ناجا. (۱۳۹۱). “شیوهنامه استقرار مدیریت کیفیت نیروی انتظامی“، معاونت طرح و برنامه و بودجه ناجا، دفتر تحقیقات.
دلاور، علی. (۱۳۸۳). “مبانی نظری و عملی پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی“، چاپ سوم، تهران: انتشارات رشد.
دلاور، علی. (۱۳۸۳). “روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی“، نشر ویرایش.
دواس، دی، ای. (۱۳۸۵). “پیمایش در تحقیقات اجتماعی“، ترجمه؛ هوشنگ نایبی، چاپ هفتم، تهران: نشر نی.
رمضانیان، محمدرحیم و اسماعیلپور، رضا. (۱۳۹۱). “مدیریت کیفیت“، انتشارات دانشگاه گیلان، چاپ اول،
رفیـعزاده بقرآبـاد، ملاءالدین و منـوریان، عباس. (۱۳۸۸). “بررسی عـوامل مؤثر بر پاسخگویی ذینفعان“، تدبیر، شماره۲۱، آبان.
رفیعپور، فرامرز. (۱۳۶۰). “کندوکاوها و پنداشتهها“، شرکت سهامی انتشار، تهران.
سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا. (۱۳۸۵). “نیروی انتظامی در بیانات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا"، تهران: سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا، معاونت روابط عمومی و تبلیغات.
سرمد، زهره و بازرگان، عباس و حجازی، الهه. (۱۳۸۵). “روشهای تحقیق در علوم رفتاری“، چاپ دوازدهم، تهران: انتشارات آگاه.
سیف، علیاکبر. (۱۳۸۱). “روشهای اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی“، (ویرایش دوم)، تهران: نشر دوران.
عباسی، محمدرضا و ترکمنی، محمد. (۱۳۸۹). “مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتری“، شماره۴۱، خرداد و تیر، بررسیهای بازرگانی.
عصاریاننژاد، حسین و شیرازی رومنان، حسن. (۱۳۹۰). “ارزیابی کیفیت خدمات انتظامی پلیس +۱۱۰ با بهره گرفتن از مدل تحلیل سروکوال“، فصلنامه مطالعات مدیریت انتظامی۶ (۲).
فارسیجانی، حسن و زندی، امید. (۱۳۸۹). “تبیین و سنجش مدل راهبردی کیفیت خدمات“، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه شهید بهشتی اصفهان، مطالعات مدیریت راهبردی، شماره۱، بهار.
فقیهی، ابوالحسن و رجببیگی، مجتبی. (۱۳۸۲). “مقایسه تحلیلی رویکردهای نوین مدیریت“، فصلنامه دانش مدیریت، شماره ۶۳، زمستان.
کلانتری، خلیل. (۱۳۸۸). “مدلسازی معاملات ساختاری در تحقیقات اجتماعی- اقتصادی“، تهران: انتشارات فرهنگ صبا.
هومن، حیدر علی(۱۳۹۰). مدل یابی معادلات ساختاری با کاربرد نرم افزار لیزرل، چاپ چهارم، تهران، انتشارات سمت
سایت:
آئیننامه راهنمایی و رانندگی، برگرفته از سایت:
http://police.ir/Portal/Home/ShowPage.aspx
بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی- آموزش. (۱۳۹۰). “مدل بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM)“ ، برگرفته از سایت:
فرم در حال بارگذاری ...
[یکشنبه 1400-08-02] [ 01:15:00 ق.ظ ]
|