برند چیکا

 

برند الیکا

 

کل

 

 

 

شناخته نشده

 

شناخته شده

 

 

 

مشتریان چیکا

 

۱۵۸

 

۱۹۶

 

۳۵۴

 

 

 

نمایشگر۱۷-۴- مقایسه برند الیکا
همانطور که در نمایشگر۱۷-۴ نشان داده شده است. از ۳۵۴ مشتری چیکا، ۱۹۶ نفر با برند الیکا آشنایی دارند و۱۵۸ نفر آشنایی ندارند، بنابراین می توان گفت این برند در بین مشتریان چیکا تا حدودی شناخته شده است.
پایان نامه - مقاله - پروژه

 

 

سایربرندها
برند چیکا

 

برند مائده

 

کل

 

 

 

شناخته نشده

 

شناخته شده

 

 

 

مشتریان چیکا

 

۱۴۳

 

۲۱۱

 

۳۵۴

 

 

 

نمایشگر۱۸-۴- مقایسه برند مائده
همانطور که در نمایشگر ۱۸-۴ نشان داده شده است. از ۳۵۴ مشتری چیکا، ۲۱۱ نفر با برند مائده آشنایی دارند و ۱۴۳ نفر آشنایی ندارند، بنابراین می توان گفت این برند در بین مشتریان چیکا شناخته شده است.
برند هانی در بین برندهای مواد غذایی مطرح در بازار در بین مصرف کنندگان محصولات چیکا نسبت به بقیه برندها شناخته شده تر است و مشتریان محصولات چیکا کمترین شناخت را نسبت به برند تیکا دارند.از این آمارها می توان به این نتیجه رسید که برندهای هانی و مائده رقیب های اصلی برند چیکا هستند و شرکت چیکا باید دقت بیشتری بر عملکرد این شرکت ها داشته باشد.
۲-۳-۴-آزمون تحلیل واریانس فریدمن جهت اولویت بندی ویژگیهای محصول
جهت اولویت بندی ویژگیهای محصول از آزمون فریدمن استفاده شد. هنگامی که پژوهشگر بخواهد k (بیش از۲) متغییر وابسته به هم را که در سطح مقیاس ترتیبی مورد سنجش قرارگرفته اند اولویت بندی کند می تواند از این آزمون استفاده نماید. نمرات در هر ردیف جداگانه رتبه بندی می شوند. یعنی وقتی k موقعیت مورد مطالعه قرارگیرد، رتبه ها در هر ردیف ازیک تا k رتبه بندی می شوند. آزمون فریدمن معلوم می کند که آیا این احتمال وجود دارد که ستونهای گروه های نمونه ازیک جامعه آماری مشترک باشند یا خیر و همچنین معلوم می کند که آیا حاصل جمع رتبه های (Rj ) بطور معنی داری با یکدیگر تفاوت دارند یا خیر. از این رو در این تکنیک فرض برابری رتبه میانگین ویژگیهای محصول از نظر مشتریان به محک آزمون گذاشته می‌شود.
رتبه میانگین ویژگی های محصول باهم برابر است
رتبه میانگین ویژگی های محصول باهم برابر نیست

 

 

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...