• Theriou GN, Chatzoglou PD (2008).” Enhancing performance through Best HRM practices, organizational learning and knowledge management: a conceptual framework". Eur. Bus. Rev., 20(3): 185-207.

 

  • Verna Allee.(2001)." Principles of Knowledge Management“, American Society for Training and Development (ASTD).

 

  • Verkasalo, M. &. (1998). A method of measuring the efficiency of the knowledge utilization process". IEEE Transactions on Engineering Management, 45, 414–۴۲۳.

 

  • Watson, L.) 2003(." Applying Knowledge Management (e-book): Techniques for Building Corporate Memories”Morgan Kaufmann Publishers, 2003, pp.5-1.

 

  • Wei ch, Hsu .P (2007)."The effects of Knowledge management on operation performance in intercity Bus Industry”.Retrived from .

 

  • Wen YF (2009) “.An effectiveness measurement model for knowledge management". Knowledge-Based Syst, 22 (5):363-367.

 

  • Wu, Jen-Her. and Wang,Yu-Min. (2006). Measuring KMS success: A respecification of the DeLone and McLean’s model, Information & Management ۴۳ (۲۰۰۶) ۷۲۸–۷۳۹.

 

  • Wu, C.R., Chang, C.W. and Lin, H.L. (2008).” A Fuzzy ANP-based Approach to Evaluate Medical Organizational Performance", Information and Management Sciences, Vol. 19 No. 1, pp. 53-74.

 

  • Yu¨ksel, I. and Dagˇdeviren, M. (2007). “Using the analytic network process (ANP) in a SWOT analysis – A case study for a textile firm", Information Sciences: An International Journal, Vol. 177, pp. 3364–۳۳۸۲.

 

  • Zimmermann, J. (1996). Fuzzy set theory and its applications. Boston: Kluwer Academic.

 

بسمه تعالی
پیوست۱-پرسشنامه مقایسات زوجی
سنجش اثر بخشی مدیریت دانش در دانشگاه مازندران
پرسشنامه‌ی طرح پژوهشی (پایان نامه‌ی کارشناسی ارشد)
پاسخگوی گرامی
با اهدای سلام
پرسشنامه‌ای که پیش رو دارید، در راستای انجام پژوهشی در خصوص سنجش اثر بخشی مدیریت دانش در دانشگاه مازندران، طراحی و تدوین شده است. مدیریت دانش فرآیندی است شامل: خلق دانش،کسب دانش،ذخیره دانش،به اشتراک گذاری دانش ،به کارگیری دانش و ارزیابی دانش مناسب که در زمان مناسب توسط فرد مناسب در سازمان برای دست‌یابی به اهداف سازمانی صورت می‌پذیرد. منظور از اثر بخشی مدیریت دانش نیز برآورده کردن اهداف مدیریت دانش و رضایتمندی از آن است. از طرفی دیگر چون دانشگاه به عنوان یک سازمان آموزشی بخش عظیمی از فعالیت‌های مربوط به دانش را انجام می‌دهد،این پژوهش در نظر دارد دانشکده‌های دانشگاه مازندران را از لحاظ اثر بخشی مدیریت دانش با یکدیگر مقایسه کند.
پایان نامه - مقاله - پروژه
در همین راستا ، با توجه به محدود بودن جامعه آماری این پژوهش از نظر تعدد خبرگان، از شما به عنوان کارشناس و خبره‌ی این حیطه صمیمانه درخواست می‌شود به سوالات این پرسشنامه پاسخ دهید. بدیهی است اطلاعات شما محرمانه تلقی شده و نتایج این مطالعه، در صورت تمایل شما، در اختیارتان قرار خواهد گرفت. پیشاپیش قدردان دقت، حوصله و وقتی که به این منظور صرف می‌نمایید، بوده و از پاسخ‌های صادقانه‌ی شما سپاسگزاری می‌شود.
با تقدیم احترام
حکیمه درویشی [۱۲۱]
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
گرایش تحول دانشگاه مازندران
اطلاعات جمعیت شناختی پاسخگو
* مرتبه علمی: استادیار دانشیار استاد
پایه:
* رشته تحصیلی:
* تخصص:

Email:
در صورت تمایل به دریافت نتایج این پژوهش، لطفاً آدرس پست الکترونیک خود را مرقوم بفرمایید
تمامی سوالات این پرسشنامه از نوع سوالات مقایسه زوجی می‌باشند. انجام مقایسات زوجی به منظور مشخص نمودن درجه ارجحیت عوامل نسبت به یکدیگر می‌باشد.
توجه: تعاریفی از مؤلفه‌های پرسشنامه و مدل به کار گرفته شده در این تحقیق ارائه داده شده است، در صورت لزوم مراجعه فرمایید.
لطفاً به سوالات این بخش از پرسشنامه با توجه به طیف زیر و مثال ذکر شده پاسخ دهید.

 

وضعیت مقایسه iنسبت بهj

 

ترجیح یکسان

 

کمی مرجح

 

ترجیح قوی

 

ترجیح خیلی قوی

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...