ﻧﮕﺎرش ﻣﻘﺎﻟﻪ ﭘﮋوهشی در مورد امر به معروف و نهی از منکر در حوزه حجاب، ... |
۶۴
۲۴٫۵
۷۳
۲۸٫۰
جدول (۴-۲۲) توزیع فراوانی پاسخگویان را بر حسب نحوه عملکرد نیروهای مرتبط با امربه معروف و نهی از منکر را نشان میدهد. در زمینه هماهنگی بین ستاد احیائ امر به معروف و نهی از منکر با گشت ارشاد،بیشترین فراوانی با ۴/۲۶ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (خیلی کم) را برای این گویه انتخاب کردند که هماهنگی بین ستاد احیاء امر به معروف و گشت ارشاد، در اثربخشی امر و نهی تأثیر زیادی دارد و کمترین فراوانی با ۸/۸ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (اصلا) را برای این گویه در نظر گرفتند.توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب عملکرد صحیح دستگاه های فرهنگی جهت اثربخشی امر به معروف، نشان میدهد. بیشترین فراوانی با ۵/۳۴ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (خیلی زیاد) را برای این گویه انتخاب کردند که عملکرد صحیح دستگاه های فرهنگی،
در اثربخشی امر و نهی تأثیر دارد و کمترین فراوانی با ۹/۶ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (خیلی کم) را برای این گویه در نظر گرفتند. توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب عملکرد صحیح نیروی بسیج جهت اثربخشی امر به معروف، نشان میدهد که بیشترین فراوانی با ۵/۲۴ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (خیلی کم) را برای این گویه انتخاب کردند که عملکرد صحیح نیروی بسیج، در اثربخشی امر و نهی تاثیر دارد و کمترین فراوانی با ۷/۱۰ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه( اصلا) را برای این گویه در نظر گرفتند.توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب وجود بخش امر به معروف در ادارات جهت اثربخشی امر و نهی، نشان دهنده این است که، بیشترین فراوانی با ۰/۲۸ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (کم) را برای این گویه انتخاب کردند که وجود بخشی در ادارات با عنوان امر به معروف و نهی از منکر در اثربخشی امر و نهی تأثیر دارد و کمترین فراوانی با ۹/۶ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (اصلا) را برای این گویه در نظر گرفت. توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب هماهنگی بین ارگانهای امر به معروف و نهی از منکر جهت اثربخشی امر و نهی، نشان میدهد که بیشترین فراوانی با ۰/۲۸ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (خیلی زیاد) را برای این گویه انتخاب کردند که هماهنگی بین ارگانهای امر به معروف و نهی از منکر، تأثیر بیشتری بر پذیرش امر و نهی دارد و کمترین فراوانی با ۱/۳ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (خیلی کم) را برای این گویه در نظر میگیرند.
جدول(۴-۲۳): شاخصهای پراکندگی اعتقادات مخاطب امر و نهی جهت اثربخشی امر به معروف
۴-۲-۲۳- شاخصهای پراکندگی اعتقادات مخاطب امر و نهی جهت اثربخشی امر به معروف
(تعداد کل)
(معتبر)
۲۶۱
(از دست رفته)
۰
(میانگین)
۳٫۴۹
(انحرف معیار)
۱٫۱۲
(کمینه)
۱٫۰۰
(بیشینه)
۵٫۸۰
شکل (۴-۱۴): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اعتقادات مخاطب امر و نهی جهت اثربخشی امر به معروف
جدول و شکل فوق شاخصهای پراکندگی اعتقادات مخاطب امر و نهی را جهت اثربخشی امر به معروف در بین پاسخگویان نشان میدهد. میانگین تأثیر اعتقادات مخاطب امر و نهی جهت اثربخشی امر به معروف، در بین دانشجویان مورد مطالعه برابر با ۴۹/۳ است. حداقل (کمینه) نمره آن ۰۰/۱ و حداکثر (بیشینه) ۸۰/۵ میباشد. لازم به ذکر است که دامنهی پاسخها از عدد ۱ (اصلا") تا ۶(خیلی زیاد) میباشد.
۴-۲-۲۴-شاخص های اعتقادات مخاطب امربه معروف و نهی از منکر نسبت به امر به معروف و نهی از منکر
جدول (۴-۲۴): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اعتقادات مخاطب به امربه معروف و نهی از منکر نسبت به امر به معروف و نهی از منکر
اعتقادات مخاطب امربه معروف و نهی از منکر نسبت به امر به معروف و نهی از منکر
اصلا
خیلی کم
کم
فرم در حال بارگذاری ...
[یکشنبه 1400-08-02] [ 12:46:00 ق.ظ ]
|