۷۸/۱۸۱

 

 

 

بیشتر از ۱۰۰۰,۰۰۰

 

۲۷

 

۴۳/۱۷۹

 

 

 

با توجه به جدول بالا با سطح اطمینان ۹۵% می‌توان ادعا کرد بین مصرف‌کنندگان محصولات کاله در شهر بابل با درآمدهای مختلف از نظر متغیرهای آگاهی از برند با سطح معناداری ۰۴۸/۰، نوآوری برند با سطح معناداری ۰۴۱/۰، پتانسیل گسترش برند با سطح معناداری ۰۳۸/۰، حضور برند با سطح معناداری ۰۲۱/۰ و مزیت برند با سطح معناداری ۰۰۱/۰ تفاوت معناداری وجود دارد. بنابراین، فرض صفر رد می‌شود. میزان آگاهی از برند در بین مصرف‌کنندگان بدون درآمد برابر با ۹۴/۱۸۵، افرادی با درآمد بین ۳۰۰,۰۰۰ تا ۵۰۰,۰۰۰ برابر با ۰۸/۱۹۱، با درآمد بین ۵۰۰,۰۰۰ تا ۸۰۰,۰۰۰ برابر با ۰۵/۲۱۶، درآمد بین ۸۰۰,۰۰۰ تا ۱۰۰۰,۰۰۰ با میانگین ۰۹/۱۷۹ و افرادی با درآمد بالاتر از ۱۰۰۰,۰۰۰ برابر با ۳۳/۱۷۹ است. میزان آگاهی افراد با درآمد بین ۸۰۰,۰۰۰ تا ۱۰۰۰,۰۰۰ از سایر افراد بالاتر است. میانگین نوآوری برند در بین سطوح درآمدی مختلف برابر است با: بدون درآمد برابر ۳۰/۱۷۹، ۳۰۰,۰۰۰ تا ۵۰۰,۰۰۰ برابر ۸۵/۱۹۳،۵۰۰,۰۰۰ تا ۸۰۰,۰۰۰ برابر ۸۱/۲۱۳، ۸۰۰,۰۰۰ تا ۱۰۰۰,۰۰۰ برابر ۲۰/۲۲۷ و بالاتر از ۱۰۰۰,۰۰۰ برابر ۱۱/۲۲۵ است. با توجه به میانگین‌ها افرادی با درآمد بالاتر از ۱۰۰۰,۰۰۰ به نوآور بودن برند بیشتر از سایرین اعتقاد دارند. میانگین پتانسیل گسترش برند در بین سطوح متخلف درآمدی برابر است با: بدون درآمد برابر ۲۰/۱۸۱، ۳۰۰,۰۰۰ تا ۵۰۰,۰۰۰ برابر ۸۹/۱۹۱، ۵۰۰,۰۰۰ تا ۸۰۰,۰۰۰ برابر ۲۲۲/۱۴۳، ۸۰۰,۰۰۰ تا ۱۰۰۰,۰۰۰ برابر ۹۱/۱۹۹ و درآمد بالاتر از ۱۰۰۰,۰۰۰ برابر با ۴۱/۲۳۰ است. افرادی با درآمدی بالای ۱۰۰۰,۰۰۰ بیشتر از سایر گروه‌ها از محصولات شرکت کاله خرید خواهند کرد. میانگین متغیر حضور برند برای افراد بدون درآمد برابر است با ۵۴/۱۷۴، ۳۰۰,۰۰۰ تا ۵۰۰,۰۰۰ برابر با ۴۱/۲۰۱، ۵۰۰,۰۰۰ تا ۸۰۰,۰۰۰ برابر ۶۴/۲۱۶، ۸۰۰,۰۰۰ تا ۱۰۰۰,۰۰۰ برابر ۵۵/۲۱۶ و درآمد بالاتر از ۱۰۰۰,۰۰۰ است. حضور برند را افرادی با درآمد بالاتر از ۱۰۰۰,۰۰۰ بیشتر از سایرین احساس کردند. افرادی با درآمدی معادل ۸۰۰,۰۰۰ تا ۱۰۰۰,۰۰۰ در مقایسه با سایر گروه‌ها مزیت برند را بیشتر درک کردند و بعد از آنها به ترتیب افرادی با درآمد بین ۵۰۰,۰۰۰ تا ۸۰۰,۰۰۰ با میانگین ۳۹/۲۱۶، ۳۰۰,۰۰۰ تا ۵۰۰,۰۰۰ با میانگین ۰۸/۲۰۴، درآمدی بالاتر از ۱۰۰۰,۰۰۰ با میانگین ۴۱/۱۹۳ و افراد بدون درآمد با میانگین ۵۳/۱۷۰ قرار دارند.
پایان نامه - مقاله - پروژه
مصرف‌کنندگان از نظر متغیرهای کیفیت ادراک شده با سطح معناداری ۴۷۸/۰، وفاداری رفتاری به برند با سطح معناداری ۶۵۴/۰، وفاداری نگرشی به برند با سطح معناداری ۱۳۹/۰، تداعی برند با سطح معناداری ۲۵/۰، رضایت از برند با سطح معناداری ۸۲۵/۰، اعتماد به برند با سطح معناداری ۱۰۳/۰، تبلیغات توصیه‌‎ای با سطح معناداری ۲۸۲/۰ و ارزش برای پول با سطح معناداری ۷۱۸/۰ در سطوح درآمدی مختلف هیچ تفاوت معناداری وجود ندارد. بنابراین، برای این متغیرها فرض صفر تائید می‌گردد.
۴-۶-۷ - تاثیر توانایی تشخیص لوگوی شرکت بر هر کدام از متغیرهای تحقیق
:H0 بین مصرف‌کنندگان محصولات کاله در شهر بابل در نظر توانایی تشخیص لوگوی شرکت از نظر تجربه برند، رضایت از برند، اعتماد به برند، مولفه‌های ارزش ویژه برند و مولفه‌های عملکرد برند تفاوت معناداری وجود ندارد.
:H1 بین مصرف‌کنندگان محصولات کاله در شهر بابل در نظر توانایی تشخیص لوگوی شرکت از نظر تجربه برند، رضایت از برند، اعتماد به برند، مولفه‌های ارزش ویژه برند و مولفه‌های عملکرد برند تفاوت معناداری وجود دارد.
جدول ۲۴-۴- نتایج حاصل از آزمون کروسکال – والیس برای متغیر لوگو

 

 

متغیر

 

لوگو

 

تعداد

 

میانگین رتبه‌ها

 

سطح معناداری

 

 

 

کیفیت ادراک شده

 

روزانه

 

۴۳

 

۴۳/۲۱۹

 

۵۵/۰

 

 

 

کاله

 

۲۶۸

 

۴۳/۲۰۰

 

 

 

میهن

 

۵۲

 

۶۸/۱۹۷

 

 

 

پگاه

 

۳۷

 

۹۶/۱۸۲

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...