بانکداری الکترونیکی: می تواند به دو جریان مجزا تقسیم شود : یکی عبارت است از محصولات پول الکترونیکی، به ویژه در شکل محصولاتی که ارزش را ذخیره می کنند و دیگری عبارت است از تحویل یا دسترسی الکترونیکی به محصولات.
پول الکترونیکی: ارزش پول واحدهای پول منتشره از سوی دولت یا بخش خصوصی است که به شکل الکترونیکی بر روی یک وسیله الکترونیکی ذخیره شده است.
خدمات اینترنتی: به خدماتی گفته می‌شود که بر بستر اینترنت ارائه می‌شود و هدف آن انجام سریع معاملات و عدم نیاز به حضور فیزیکی در محل بانک است.
بانکداری اینترنتی: بانکداری اینترنتی به معنی انجام تراکنش‌های بانکی و مالی به کمک اینترنت و تفاوت آن با سایر تراکنش‌های مالی شبکه‌های در نوع شبکه‌ای است که مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

      1. روش شناسی تحقیق

     

     

 

این پژوهش، کمی و نظری می باشد که با بهره گرفتن از روش کتابخانه­ای بصورت مطالعه موردی برای بانک رفاه ایران با بهره گرفتن از داده ­های سری زمانی از روش های اقتصادسنجی فرضیه های مطروحه را با بهره گرفتن از نرم­افزارهای آماری مورد بررسی و آزمون قرار می دهد.
پایان نامه - مقاله - پروژه

 

      1. جامعه آماری

     

     

 

در این تحقیق بانک رفاه کارگران ایران در بازه پنج ساله ۱۳۸۶ الی ۱۳۹۰ و به صورت ماهانه به عنوان جامعه آماری انتخاب شده است. قابل به ذکر است که ابتدا و انتهای بازه زمانی داده های به دست آمده دارای کمی تلورانس هم بوده است.

 

      1. روش نمونه گیری

     

     

 

نمونه گیری از میان مشتریان و تراکنش­های صورت گرفته و از میان مشتریان بانک رفاه در بازه پنجساله ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۰ انجام گرفته است. در این میان متاسفانه اطلاعات مورد نیاز در بعضی دوره های زمانی مربوط به معدودی از متغیرها در دست نبوده است.

 

      1. روش تحلیل داده ها

     

     

 

برای تجزیه و تحلیل داده ­های جمع­آوری شده، از روش­های آماری در قالب آمار توصیفی و برای مقایسه نتایج بدست آمده از آزمون توزیع نرمال استفاده می شود.

 

      1. خلاصه فصل اول

     

     

 

در این فصل پس از تعریف مسئله و تشریح اهمیت آن اهداف کلی و جزئی و سوالات تحقیق را بیان نمودیم، و پس از تشریح فرضیات تحقیق و متغیرهای موجود در این فرضیات، روش انجام این تحقیق، جامعه آماری و روش جمع­آوری اطلاعات و در آخر نیز روش آزمون و تحلیل داده ها را بیان نمودیم. در فصل دوم به تشریح ادبیات و پیشینه تحقیق و معرفی کلی بانکداری الکترونیک خواهیم پرداخت.
۲

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

 

 

    1. مقدمه
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...