استفاده از منابع پایان نامه ها درباره اولویتبندی-راهحلهای-مدیریت-دانش-با-رویکرد-QFD-فازی- فایل ۶۹ |
عباسپور، ع.، همتی، م. و شهولی خیرآبادی، س. (۱۳۹۱). ارزیابی وضعیت موجود و مطلوب مؤلفه های مدیریت دانش در بین کارشناسان پردیس فنی دانشگاه تهران. نامه آموزش عالی، (۱۸)، ۱۵۴- ۱۳۹٫
علامه، م. (۱۳۸۴). دانشآفرینی: کلید طلایی نوآوری مداوم و رقابتپذیری پایدار. مدیریت، (۱۰۵) و (۱۰۶)، ۲۲-۱۹٫
علیپور حافظی، م.(۱۳۸۶). تعامل مدیریت دانش و اقتصاد اطلاعات. فصلنامه کتاب، (۶۹)، ۹۲-۸۵٫
عبدالمنافی، س.، شعرا، ز. و مرتمنزاده، و. (۱۳۹۳). بررسی امکانسنجی پیادهسازی مدیریت دانش در شرکت صنایع الکترونیک شیراز(مطالعه موردی) و ارائه راهکارهای بهبود مدیریت دانش در سازمان. کنفرانس مدیریت، تحول و نوآوری در توانمندسازهای مدیریت.
فرهودی، ف. و درودی، ف. (۱۳۸۷). لزوم به کارگیری مدیریت دانش در افزایش سطح کیفی فعالیتهای سازمانهای نوین. علوم و فناوری اطلاعات، ۲۴(۲)، ۱۰۴-۸۹٫
قنبری، ع. و مخزن موسوی، ه. (۱۳۹۰). رویکرد منطق فازی برای مدلسازی اقتصاد زیرزمینی در ایران. پژوهشنامه اقتصادی، (۳)، ۱۱۳-۹۱٫
قربانىزاده، و. ا.، نوربخش، م. و منصوریان، ا. (۱۳۹۰). عوامل حیاتی موفقیت مدیریت دانش در سازمانهاى عمومی. فصلنامه مطالعات مدیریت انتظامی، ۶(۳)، ۴۸۶ -۴۷۰٫
قلیزاده، م. و. و حمیدیزاده، م. ر. (۱۳۸۸). شکست سازمانها در مدیریت دانش و ارائه مدل موفق مدیریت دانش. ششمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات، تهران.
کاملی، م. ج. (۱۳۸۷). مدیریت دانش و موانع آن در سازمانهای دولتی(مطالعهی موردی در سازمان پلیس).کارآگاه، ۲(۳)، ۳۹-۱۷٫
کارنامه حقی، ح. و اکبری، ن. (۱۳۸۳). بررسی همگرایی تقاضای اجتماعی آموزش عالی در ایران. فصلنامه پژوهش اقتصادی در ایران، (۲۰)، ۱۳۴-۱۱۵٫
کورهپزان دزفولی، ا. (۱۳۸۷). اصول تئوری مجموعههای فازی. چاپ دوم، انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، تهران.
گیتس، ب. (۱۳۸۰). کسبوکار بر بال اندیشه. مترجم دکتر عبدالرضا رضایی نژاد، چاپ دوم، تجارت الکترونیک، انتشارات فردا.
لاجوردی، ج. و خانبابایی، ع. (۱۳۸۶). بررسی عوامل تسهیلکننده مدیریت دانش در تیمهای کاری مطالعه موردی: بانک کشاورزی. دانش مدیریت، (۲۰)، ۷۶-۱٫
محمدی فاتح، ا.، سبحانی، م.ص. و محمدی، د. (۱۳۸۷). مدیریت دانش(رویکردی جامع) ،تهران: پیام پویا.
ملکی، م.، نصیریپور، ا. ا. و آقابابا، س. (۱۳۸۶). مدیریت دانش در اورژانس بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) بر اساس الگوی تعالی بالتدریج. مدیریت اطلاعات سلامت، (۴)، ۱۷۴-۱۶۷٫
میرغفوری، ح.، صیادی تورانلو، ح. و کریمینیا، م. (۱۳۹۲). رتبه بندی عوامل مؤثر بر ارتقای نوآوری در شرکتهای وابسته به مراکز رشد با بهره گرفتن از تکنیک تاپسیس فازی؛ مطالعه موردی پارک علم و فناوری یزد. رشد فناوری، (۳۶)، ۲۷-۱۹٫
منوریان، ع. و عسگری، ن. (۱۳۸۶). ابعاد ساختاری و محتوایی سازمانهای دانشمحور. اولین کنفرانس ملی مدیریت دانش، مرکز همایشهای بینالمللی رازی.
منصوری، ع. و یاوری، ز. (۱۳۸۲). QFD ابزاری برای انتقال صدای مشتری به فرایند طراحی و توسعه محصول. شیخ بهایی، (۳)، ۹۱-۷۳٫
موسوی، ع. (۱۳۸۴). مدیریت دانش. مجلهی اصلاح و تربیت، (۴۴) ، ۲۳-۱۲٫
میرزایی چابکی، م. (۱۳۸۹). تدوین استراتژی برای شرکت چوکا و رتبه بندی استراتژیها با تکنیک تاپسیس فازی. پایاننامهی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران، دانشکده مدیریت.
مظفری، م. م. و کاوسی، م. (۱۳۸۹). به کارگیری مدل DEA در QFD بهمنظور طراحی محصول در صنایع تولید تلویزیون(مطالعه موردی شرکت پارس الکتریک). مدیریت توسعه و تحول، (۵) ، ۳۸-۳۱٫
نوروزیان، م. (۱۳۸۵). دانش مدیریت دانش. تدبیر، (۱۷۶)، ۲۹-۲۶٫
نکودری، م. و یعقوبی، ن. (۱۳۹۰). بررسی عوامل تسهیلکنندهی مدیریت دانش در سازمان مدیریت بحران. پژوهشهای مدیریت عمومی، (۱۳)، ۱۱۹- ۹۵٫
نوروزیان، م. (۱۳۸۴).کاربرد مدیریت دانش در بخش دولتی. تدبیر، (۱۵۶).
نهاوندی، ب.، فرهی، ر.، کزازی، ع. و جعفرینژاد، ن. (۱۳۹۰). تعیین و اولویتبندی معیارهای مؤثر بر اثربخشی مدیریت دانش در سازمانهای تحقیقاتی ایران با رویکرد تطبیقی(فازی و قطعی). مدیریت فناوری اطلاعات، (۷)، ۱۹۲-۱۶۹٫
هاشمی، ص. (۱۳۸۹). مطالعه تطبیقی استقرار چرخه مدیریت دانش در دانشگاه تهران و دانشگاه علوم انتظامی. رساله کارشناسی ارشد دانشگاه علامه طباطبایی.
هاشمی، ص.، محمدی مقدم، ی. و محمدی مقدم، ا. (۱۳۹۰). مدیریت دانش، الزامات و چالشها. فصلنامه توسعهی مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی، (۱۹)، ۱۳۰-۱۰۱٫
مراجع لاتین:
Al-Busaidi, K. A. & Olfman, L. (2005). A Investigation of the Determinants of Knowledge Management Systems Success in Omani Organizations. Journal of Global Information Technology Management, 8(3), 6-27.
Allee, V. (1997). The Knowledge Evolution: Expanding Organizational Intelligence. Butterworth-Heinemann, Newton, MA.
Adam, R., & Mccreedy, S. (1999). A Critical Review of Knowledge Management Models. The Learning Organization, 6(3), 91-101.
Akhavan, P., Hosnavi, R., & Sanjaghi, M. (2009). Identification of Knowledge Management Critical Success Factors in Iranian Academic Centers. Education,Business and Society: Contemporary (Middle Eastern Noues), 2(4), 276-288.
Allee, V. (1997). Twelve Principles of Knowledge Management, Training & Development, 51(11), 4-71.
Andersson, T., & Westterlind, T. (2002). Sharing Knowledge Over Company Borders Managiing Knowledge in Key Customer Relations at ABB Sweden. Master Thesis.
Bartol, K. M., & Srivastava, A. (2002). Encouraging Knowledge Sharing:the Role of Organizational Reward Systems. Journal of Leadership and Organization Studies, 9(1), 75-81.
Brand, A. (1998). Knowledge Management and Innovation at 3M. Journal of Knowledge Management, 2(1).
Byrne, R. (2001). Employees: Capital or Commodity, The Learning Organization. 8(1), 44-50.
Beach, R., Muhlemann, A. P., Price, D. H. R., Paterson, A., & Sharp, J. A. (2000). A Review of Manufacturing Flexibility, European Journal of Operational Research, 122, 41–۵۷٫
Brokman, B. K., & Morgan, R. M. (2003). The Role of Existing Knowledge Management in New innovativeness and Performance. Decision Science, 34(2), 385-397.
Bouchereau, V., & Rowlands, H. (2000). Methods and Techniques to Help Quality Function Deployment(QFD). Benchmarking: An International Journal, 7(1), 8-19.
Bottani, E., & Rizzi, A. (2006). Strategic Management of Logistics Service: A Fuzzy QFD Approach. International Journal of Production Economics, 13(2), 585–۵۹۹٫
Benner, M., Linnemann, A. R., Jongen, W. M. F., & Folstar, P. (2003). Quality Function Deployment (QFD)- Can it be Used to Develop Food Products? Food Quality and Preference. 14, 327-339.
Bhattacharya, A., Geraghty, J., & Young, P. (2010). Supplier Selection Paradigm: An Integrated Hierarchical QFD Methodology Under Multiple-Criteria Environment. Applied Soft Computing, 10, 1013-1027.
Brelade, S., & Harman, C. (2000). Using Human Resources to Put Knowledge to Work. Knowledge Management Review, 3(1), 9-26.
Bose, R. (2003). Knowledge Management Enabled Health Care Management Systems: Capabilities. Infrastructure, and Decision Support. Expert Systems with Applications, 24(1), 59-71.
Choi, B., Simon, K., & Joseph, G. D. (2008). Effects of Knowledge Management Strategy on Organizational Performance: A Complementarity Theory-Based Approach. Omega the International Journal Of Management Science, 36, 235-251.
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1400-08-01] [ 08:40:00 ب.ظ ]
|