عباس­پور، ع.، همتی، م. و شهولی خیر­آبادی، س. (۱۳۹۱). ارزیابی وضعیت موجود و مطلوب مؤلفه­ های مدیریت دانش در بین کارشناسان پردیس فنی دانشگاه تهران. ­نامه آموزش عالی، (۱۸)، ۱۵۴- ۱۳۹٫
علامه، م. (۱۳۸۴). دانش‌آفرینی: کلید طلایی نوآوری مداوم و رقابت‌پذیری پایدار. مدیریت، (۱۰۵) و (۱۰۶)، ۲۲-۱۹٫
علی­پور حافظی، م.(۱۳۸۶). تعامل مدیریت دانش و اقتصاد اطلاعات. فصلنامه کتاب، (۶۹)، ۹۲-۸۵٫
عبدالمنافی، س.، شعرا، ز. و مرتمن­زاده، و. (۱۳۹۳). بررسی امکان­سنجی پیاده­سازی مدیریت دانش در شرکت صنایع الکترونیک شیراز(مطالعه موردی) و ارائه راهکارهای بهبود مدیریت دانش در سازمان. کنفرانس مدیریت، تحول و نوآوری در توانمندسازهای مدیریت.
فرهودی، ف. و درودی، ف. (۱۳۸۷). لزوم به­ کارگیری مدیریت دانش در افزایش سطح کیفی فعالیت­های سازمان­های نوین. علوم و فناوری اطلاعات، ۲۴(۲)، ۱۰۴-۸۹٫
قنبری، ع. و مخزن موسوی، ه. (۱۳۹۰). رویکرد منطق فازی برای مدل­سازی اقتصاد زیرزمینی در ایران. پژوهش­نامه اقتصادی، (۳)، ۱۱۳-۹۱٫
دانلود پایان نامه - مقاله - پروژه
قربانى­زاده، و. ا.، نوربخش، م. و منصوریان، ا. (۱۳۹۰). عوامل حیاتی موفقیت مدیریت دانش در سازمان­هاى عمومی. فصلنامه مطالعات مدیریت انتظامی، ۶(۳)، ۴۸۶ -۴۷۰٫
قلی­زاده، م. و. و حمیدی­زاده، م. ر. (۱۳۸۸). شکست سازمان­ها در مدیریت دانش و ارائه­ مدل موفق مدیریت دانش. ششمین کنفرانس بین ­المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات، تهران.
کاملی، م. ج. (۱۳۸۷). مدیریت دانش و موانع آن در سازمان‌های دولتی(مطالعه‌ی موردی در سازمان پلیس).کارآگاه، ۲(۳)، ۳۹-۱۷٫
کارنامه حقی، ح. و اکبری، ن. (۱۳۸۳). بررسی هم­گرایی تقاضای اجتماعی آموزش عالی در ایران. فصلنامه پژوهش اقتصادی در ایران، (۲۰)، ۱۳۴-۱۱۵٫
کوره­پزان دزفولی، ا. (۱۳۸۷). اصول تئوری مجموعه­های فازی. چاپ دوم، انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، تهران.
گیتس، ب. (۱۳۸۰). کسب­وکار بر بال اندیشه. مترجم دکتر عبدالرضا رضایی نژاد، چاپ دوم، تجارت الکترونیک، انتشارات فردا.
لاجوردی، ج. و خان­بابایی، ع. (۱۳۸۶). بررسی عوامل تسهیل­کننده­ مدیریت دانش در تیم­های کاری مطالعه موردی: بانک کشاورزی. دانش مدیریت، (۲۰)، ۷۶-۱٫
محمدی فاتح، ا.، سبحانی، م.ص. و محمدی، د. (۱۳۸۷). مدیریت دانش(رویکردی جامع) ،تهران: پیام پویا.
ملکی، م.، نصیری­پور، ا. ا. و آقابابا، س. (۱۳۸۶). مدیریت دانش در اورژانس بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) بر اساس الگوی تعالی بالتدریج. مدیریت اطلاعات سلامت، (۴)، ۱۷۴-۱۶۷٫
میرغفوری، ح.، صیادی تورانلو، ح. و کریمی­نیا، م. (۱۳۹۲). رتبه ­بندی عوامل مؤثر بر ارتقای نوآوری در شرکت­های وابسته به مراکز رشد با بهره گرفتن از تکنیک تاپسیس فازی؛ مطالعه موردی پارک علم و فناوری یزد. رشد فناوری، (۳۶)، ۲۷-۱۹٫
منوریان، ع. و عسگری، ن. (۱۳۸۶). ابعاد ساختاری و محتوایی سازمان‌های دانش‌محور. اولین کنفرانس ملی مدیریت دانش، مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی.
منصوری، ع. و یاوری، ز. (۱۳۸۲). QFD ابزاری برای انتقال صدای مشتری به فرایند طراحی و توسعه محصول. شیخ بهایی، (۳)، ۹۱-۷۳٫
موسوی، ع. (۱۳۸۴). مدیریت دانش. مجله‌ی اصلاح و تربیت، (۴۴) ، ۲۳-۱۲٫
میرزایی چابکی، م. (۱۳۸۹). تدوین استراتژی برای شرکت چوکا و رتبه ­بندی استراتژی­ها با تکنیک تاپسیس فازی. پایان‌نامه‌ی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران، دانشکده مدیریت.
مظفری، م. م. و کاوسی، م. (۱۳۸۹). به­ کارگیری مدل DEA در QFD به­منظور طراحی محصول در صنایع تولید تلویزیون(مطالعه موردی شرکت پارس الکتریک). مدیریت توسعه و تحول، (۵) ، ۳۸-۳۱٫
نوروزیان، م. (۱۳۸۵). دانش مدیریت دانش. تدبیر، (۱۷۶)، ۲۹-۲۶٫
نکودری، م. و یعقوبی، ن. (۱۳۹۰). بررسی عوامل تسهیل‌کننده‌ی مدیریت دانش در سازمان مدیریت بحران. پژوهش‌های مدیریت عمومی، (۱۳)، ۱۱۹- ۹۵٫
نوروزیان، م. (۱۳۸۴).کاربرد مدیریت دانش در بخش دولتی. تدبیر، (۱۵۶).
نهاوندی، ب.، فرهی، ر.، کزازی، ع. و جعفری‌نژاد، ن. (۱۳۹۰). تعیین و اولویت‌بندی معیارهای مؤثر بر اثربخشی مدیریت دانش در سازمان‌های تحقیقاتی ایران با رویکرد تطبیقی(فازی و قطعی). مدیریت فناوری اطلاعات، (۷)، ۱۹۲-۱۶۹٫
هاشمی، ص. (۱۳۸۹). مطالعه­ تطبیقی استقرار چرخه مدیریت دانش در دانشگاه تهران و دانشگاه علوم انتظامی. رساله کارشناسی ارشد دانشگاه علامه طباطبایی.
هاشمی، ص.، محمدی مقدم، ی. و محمدی مقدم، ا. (۱۳۹۰). مدیریت دانش، الزامات و چالش‌ها. فصلنامه توسعه‌ی مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی، (۱۹)، ۱۳۰-۱۰۱٫
مراجع لاتین:
Al-Busaidi, K. A. & Olfman, L. (2005). A Investigation of the Determinants of Knowledge Management Systems Success in Omani Organizations. Journal of Global Information Technology Management, 8(3), 6-27.
Allee, V. (1997). The Knowledge Evolution: Expanding Organizational Intelligence. Butterworth-Heinemann, Newton, MA.
Adam, R., & Mccreedy, S. (1999). A Critical Review of Knowledge Management Models. The Learning Organization, 6(3), 91-101.
Akhavan, P., Hosnavi, R., & Sanjaghi, M. (2009). Identification of Knowledge Management Critical Success Factors in Iranian Academic Centers. Education,Business and Society: Contemporary (Middle Eastern Noues), 2(4), 276-288.
Allee, V. (1997). Twelve Principles of Knowledge Management, Training & Development, 51(11), 4-71.
Andersson, T., & Westterlind, T. (2002). Sharing Knowledge Over Company Borders Managiing Knowledge in Key Customer Relations at ABB Sweden. Master Thesis.
Bartol, K. M., & Srivastava, A. (2002). Encouraging Knowledge Sharing:the Role of Organizational Reward Systems. Journal of Leadership and Organization Studies, 9(1), 75-81.
Brand, A. (1998). Knowledge Management and Innovation at 3M. Journal of Knowledge Management, 2(1).
Byrne, R. (2001). Employees: Capital or Commodity, The Learning Organization. 8(1), 44-50.
Beach, R., Muhlemann, A. P., Price, D. H. R., Paterson, A., & Sharp, J. A. (2000). A Review of Manufacturing Flexibility, European Journal of Operational Research, 122, 41–۵۷٫
Brokman, B. K., & Morgan, R. M. (2003). The Role of Existing Knowledge Management in New innovativeness and Performance. Decision Science, 34(2), 385-397.
Bouchereau, V., & Rowlands, H. (2000). Methods and Techniques to Help Quality Function Deployment(QFD). Benchmarking: An International Journal, 7(1), 8-19.
Bottani, E., & Rizzi, A. (2006). Strategic Management of Logistics Service: A Fuzzy QFD Approach. International Journal of Production Economics, 13(2), 585–۵۹۹٫
Benner, M., Linnemann, A. R., Jongen, W. M. F., & Folstar, P. (2003). Quality Function Deployment (QFD)- Can it be Used to Develop Food Products? Food Quality and Preference. 14, 327-339.
Bhattacharya, A., Geraghty, J., & Young, P. (2010). Supplier Selection Paradigm: An Integrated Hierarchical QFD Methodology Under Multiple-Criteria Environment. Applied Soft Computing, 10, 1013-1027.
Brelade, S., & Harman, C. (2000). Using Human Resources to Put Knowledge to Work. Knowledge Management Review, 3(1), 9-26.
Bose, R. (2003). Knowledge Management Enabled Health Care Management Systems: Capabilities. Infrastructure, and Decision Support. Expert Systems with Applications, 24(1), 59-71.
Choi, B., Simon, K., & Joseph, G. D. (2008). Effects of Knowledge Management Strategy on Organizational Performance: A Complementarity Theory-Based Approach. Omega the International Journal Of Management Science, 36, 235-251.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...