بررسی نقش و تأثیر فیس بوک بر تغییر ماهیت شیوه ... |
جدول۴-۷۰: جدول آزمون فرضیه بررسی رابطه میان بی طرفی رسانه های دولتی و استفاده از شبکه های اجتماعی ۲۰۸
جدول۴-۷۱: نتایج آزمون خی دو جهت بررسی رابطه بین بی طرفی رسانه های دولتی و استفاده از شبکه های اجتماعی ۲۰۸
جدول۴-۷۲: نتایج آزمون خی دو ۲۰۹
جدول۴-۷۳: جدول آزمون فرضیه بررسی رابطه میان سن و میزان استفاده از شبکه های اجتماعی ۲۱۰
جدول۴-۷۴: نتایج آزمون خی دو جهت بررسی رابطه بین سن و میزان استفاده از شبکه های اجتماعی ۲۱۰
جدول۴-۷۵:جدولآزمونفرضیهبررسیرابطهمیان جنسیتومیزان استفاده از شبکه های اجتماعی ۲۱۱
جدول۴-۷۶: نتایج آزمون خی دو جهت بررسی رابطه بین جنسیت و میزان استفاده از شبکه های اجتماعی ۲۱۱
جدول۴-۷۷: جدول آزمون فرضیه بررسی رابطه میان تحصیلات و میزان استفاده از شبکه های اجتماعی ۲۱۲
جدول۴-۷۸: نتایج آزمون خی دو جهت بررسی رابطه بین تحصیلات و میزان استفاده از شبکه های اجتماعی ۲۱۲
فهرست مطالب
عنوان صفحه
نمودار شماره ۱ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب جنسیت ۱۴۱
نمودار شماره ۲ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب سن ۱۴۲
نمودار شماره ۳ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب تحصیلات ۱۴۳
نمودار شماره ۴ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب رشته تحصیلی ۱۴۴
نمودار شماره ۵ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب شغل تخصصی ۱۴۵
نمودار شماره ۶ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان استفاده از اینترنت ۱۴۶
نمودار شماره ۷ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب استفاده از سایت ۱۴۷
نمودار شماره ۸ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان استفاده از فیس بوک ۱۴۸
نمودار شماره ۹ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب مدت زمان عضویت در فیس بوک ۱۴۹
نمودار شماره ۱۰ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر امکان گذاشتن متن، صدا، فیلم و عکس در فیس بوک در افزایش مخاطب و کاربر ۱۵۰
نمودار شماره ۱۱ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان ساخت آلبوم عکس در فیس بوک در افزایش مخاطب و کاربر ۱۵۱
نمودار شماره ۱۲ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان ایجاد کردن گروه در فیس بوک در افزایش مخاطب و کاربر ۱۵۲
نمودار شماره ۱۳ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان طرفدار شدن در فیس بوک در افزایش مخاطب و کاربر ۱۵۳
نمودار شماره ۱۴ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان اطلاع رسانی نظرات در فیس بوک در افزایش مخاطب و کاربر ۱۵۴
نمودار شماره ۱۵ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان اعلام دوستان مشترک در فیس بوک در افزایش مخاطب و کاربر ۱۵۵
نمودار شماره ۱۶ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان ایجاد شبکه اجتماعی در فیس بوک در افزایش مخاطب و کاربر ۱۵۶
نمودار شماره ۱۷ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان انتقال سریع اخبار و اطلاعات در فیس بوک بر گسترش تعداد مخاطبین آن ۱۵۷
نمودار شماره ۱۸ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر قدرت مقابله با سانسور و انسداد خبری در فیس بوک بر گسترش تعداد مخاطبین آن ۱۵۸
نمودار شماره ۱۹ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر قدرت اقناع سازی بدلیل چند رسانه ای بودن در فیس بوک بر گسترش تعداد مخاطبین آن ۱۵۹
نمودار شماره ۲۰ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان به اشتراک گذاشتن عقاید و ایده ها در فیس بوک بر گسترش تعداد مخاطبین آن ۱۶۰
نمودار شماره ۲۱ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان ارتباطات جمعی و قابلیت شبکهسازی در فیس بوک بر گسترش تعداد مخاطبین آن ۱۶۱
نمودار شماره ۲۲ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان تقویت ارتباطات خصوصی و عاطفی و دوستیابی در فیس بوک بر گسترش تعداد مخاطبین آن ۱۶۲
نمودار شماره ۲۳ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان دسترسی آسان و مجدد به اخبار و اطلاعات در فیس بوک بر گسترش تعداد مخاطبین آن ۱۶۳
نمودار شماره ۲۴ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان بهره مندی از سرگرمی و سایر تفریحات در فیس بوک بر گسترش تعداد مخاطبین آن ۱۶۴
نمودار شماره ۲۵ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان موفقیت فیس بوک نسبت به سایر رسانه ها با افزایش مشارکت و تهییج افکار عمومی و ایجاد حرکت های جمعی و جریان سازی اجتماعی ۱۶۵
نمودار شماره ۲۶ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان موفقیت فیس بوک نسبت به سایر رسانه ها با امکان مشارکت همگانی در تولید و انتشار اخبار و اطلاعات ۱۶۶
نمودار شماره ۲۷ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان موفقیت فیس بوک نسبت به سایر رسانه ها با ایجاد همگرایی در افکار و اندیشه ها و ایجاد فضای عمومی ۱۶۷
نمودار شماره ۲۸ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان موفقیت فیس بوک نسبت به سایر رسانه ها با شکستن انحصار رسانه های جمعی ۱۶۸
نمودار شماره ۲۹ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان موفقیت فیس بوک نسبت به سایر رسانه ها با به اشتراک گذاشتن ایده ها و خلق ایده های جدید ۱۶۹
نمودار شماره ۳۰ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب فراهم کردن امکان شکل گیری اجتماع و یا توده در فضای متکثر اطلاعات و اخبار به واسطه فیس بوک ۱۷۰
نمودار شماره ۳۱ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب فراهم کردن امکان جریان گفتگو و مفاهمه به دور از فشار و در شرایط آزادانه و آگاهانه برای شهروندان به واسطه فیس بوک ۱۷۱
نمودار شماره ۳۲ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان بی طرف بودن رسانه های دولتی ۱۷۲
نمودار شماره ۳۳ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب عضویت در انجمن اولیا و مربیان ۱۷۳
نمودار شماره ۳۴ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب عضویت در انجمن اسلامی ۱۷۴
نمودار شماره ۳۵ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب عضویت در انجمن ورزشی و تفریحی ۱۷۵
نمودار شماره ۳۶ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب عضویت در انجمن علمی- تخصصی ۱۷۶
نمودار شماره ۳۷ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب عضویت در انجمن صنفی ۱۷۷
نمودار شماره ۳۸ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب عضویت در انجمن محلی ۱۷۸
نمودار شماره ۳۹ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب عضویت در حزب و تشکل سیاسی رسمی کشور ۱۷۹
نمودار شماره ۴۰ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب عضویت در سازمان های غیر دولتی ۱۸۰
نمودار شماره ۴۱ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب عضویت در انجمن های خیریه ای ۱۸۱
نمودار شماره ۴۲ توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب عضویت در بسیج ۱۸۲
فرم در حال بارگذاری ...
[یکشنبه 1400-08-02] [ 12:52:00 ق.ظ ]
|