۵-۱- فرایند تحقیق………………………………………………………………………………………………………………۲۰۵
۵-۲- نتیجه گیری ………………………………………………………………………………………………………………۲۰۵
۵-۲-۱- نتایج فرضیات……………………………………………………………………………………………………….۲۰۵
۵-۲-۱-۱- فرضیه اول…………………………………………………………………………………………………………۲۰۵
۵-۲-۱-۲- فرضیه دوم…………………………………………………………………………………………………………۲۰۶
۵-۲-۱-۳- فرضیه سوم…………………………………………………………………………………………………………۲۰۷
۵-۲-۱-۴- فرضیه چهارم……………………………………………………………………………………………………..۲۰۷
۵-۲-۱- ۵- فرضیه پنجم………………………………………………………………………………………………………۲۰۸
۵-۲-۲- نتایج آزمون فریدمن کل متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………..۲۰۹
۵-۳- نتایج یافته های جانبی تحقیق………………………………………………………………………………………..۲۱۰
عنوان صفحه
۵-۴- پیشنهادات برای این تحقیق…………………………………………………………………………………………..۲۱۱
دانلود پروژه
۵-۵- پیشنهاد برای تحقیقات آتی……………………………………………………………………………………………۲۱۲
۵-۶- محدودیت های تحقیق………………………………………………………………………………………………..۲۱۳
پیوست ها……………………………………………………………………………………………………………………………۲۱۴
منابع فارسی…………………………………………………………………………………………………………………………۲۴۹
منابع انگلیسی……………………………………………………………………………………………………………………….۲۵۸
چکیده انگلیسی…………………………………………………………………………………………………………………….۲۵۹
فهرست جداول :
عنوان صفحه
جدول(۲-۱) مدلهای مختلف تجارت الکترونیکی……………………………………………………………………….۵۳
جدول(۲-۲) دورنمایی از نقشهای متفاوتی که یک برند برای این دو گروه ایفا می کند……………………۸۱
جدول(۲-۳) مقایسه ارزش صادرات غیر نفتی، صادرات فرش و نسبت صادرات فرش به کل صادرات غیر نفتی در خلال سال های ۹۱-۱۳۸۰٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫۱۰۶
جدول(۲-۴) سهم ایران و عمده ترین رقبای تجاری آن در زمینه صادرات فرش دستباف در خلال سال های۲۰۱۲-۲۰۰۶٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫۱۰۹
جدول(۲-۵) ارزش صادرات فرش دستباف۷کشور عمده صادر کننده در جهان در خلال سالهای۲۰۱۲-۲۰۰۶٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫۱۱۲
جدول(۲-۶) صادرات فرش دستباف به۱۰ کشور عمده واردکننده فرش ایران در خلال سال های ۹۱-۱۳۸۶٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫۱۱۷
جدول(۳-۱) متغیرها و آیتم های تحقیق…………………………………………………………………………………..۱۲۷
جدول(۳-۲) طیف لیکرت……………………………………………………………………………………………………..۱۳۴
جدول(۳-۳) شماره سوالات پرسشنامه در مورد فرضیه ها………………………………………………………….۱۳۴
جدول(۳-۴):آلفای کرونباج پرسشنامه تحقیق……………………………………………………………………………۱۳۶
جدول(۳-۵) میزان آلفای کرونباخ برای هر متغییر……………………………………………………………………..۱۳۶
جدول(۴-۱) فراوانی سوال های متغیر شناسنامه دار کردن………………………………………………………….۱۴۶
عنوان صفحه
جدول(۴-۲) فراوانی سوال های متغیر تبلیغات…………………………………………………………………………۱۵۰
جدول(۴-۳) فراوانی سوال های متغیر شناسایی خواسته های مصرف کنندگان………………………………۱۵۵
جدول(۴-۴) فراوانی سوال های متغیر آشنایی صادرکنندگان با تجارت الکترونیک…………………………۱۶۰
جدول(۴-۵) فراوانی سوال های متغیر برند………………………………………………………………………………۱۶۵
جدول(۴-۶) توصیف آماری میزان اهمیت زیر عامل های متغیر شناسنامه دار کردن……………………….۱۶۸
جدول(۴-۷) توصیف آماری میزان اهمیت زیر عامل های متغیر تبلیغات………………………………………۱۶۹
جدول(۴-۸) توصیف آماری میزان اهمیت زیر عامل های متغیر شناسایی خواسته های مصرف کنندگان……………………………………………………………………………………………………………………………….۱۷۰
جدول(۴-۹) توصیف آماری میزان اهمیت زیر عامل های متغیر آشنایی صادرکنندگان باتجارت الکترونیک……………………………………………………………………………………………………………………………۱۷۱
جدول(۴-۱۰) توصیف آماری میزان اهمیت زیر عامل های متغیر برند…………………………………………۱۷۲
جدول(۴-۱۱) توصیف آماری میزان اهمیت کل سوال های پرسشنامه………………………………………….۱۷۲
جدول(۴-۱۲) آماره آزمونt سوال های متغییر شناسنامه دار کردن………………………………………………۱۷۳
جدول(۴-۱۳) نت
ایج آزمون t برای متغیر شناسنامه دار کردن………………………………………………………۱۷۴٫
جدول(۴-۱۴) آماره آزمونt سوال های متغییر تبلیغات……………………………………………………………..۱۷۵
جدول(۴-۱۵) نتایج آزمون t برای متغیر تبلیغات………………………………………………………………………۱۷۶
جدول(۴-۱۶) آماره آزمونt سوال های متغییر شناسایی خواسته های مصرف کنندگان………………….۱۷۶
جدول(۴-۱۷) نتایج آزمون t برای متغیر شناسایی خواسته های مصرف کنندگان…………………………..۱۷۷
عنوان صفحه
جدول(۴-۱۸) آماره آزمونt سوال های متغییر آشنایی صادرکنندگان با تجارت الکترونیک…………….۱۷۸
جدول(۴-۱۹) نتایج آزمون t برای متغیر آشنایی صادر کنندگان با تجارت الکترونیک…………………….۱۷۹
جدول(۴-۲۰) آماره آزمونt سوال های متغییر وجود یک برند…………………………………………………..۱۸۰

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...