1. پرسشنامه دلفی

 

بسمه تعالی
کارشناس محترم
باسلام واحترام، جدولی که مشاهده می نمایید، شامل شاخص هایی است که در ۶ دسته متغیر، از مدلها وتحقیقات داخلی وخارجی در راستای انجام تحقیقی با عنوان طراحی الگوی تصمیم گیری بهینه درانتخاب بازارهای هدف خودرو به منظور تامین مالی پروژه های صادراتی(مطالعه موردی: شرکت سرمایه گذاری های خارجی ایران (ایفیک))“ استخراج گردیده است. خواهشمند است با ارائه ی پاسخ مناسب، محقق را یاری نمایید.
راهنمایی:
هدف از طراحی این پرسشنامه، اینست که در هردسته، کدامیک از متغیرها برای تصمیم گیری در مورد تامین مالی پروژه های صادراتی صنعت خودرو، توسط شرکت سرمایه گذاری خارجی ایران(ایفیک) قابل قبول است. ودر نهایت اینکه کدامیک از این متغیرها قابلیت و ضرورت سنجش به منظور اولویت بندی وارائه به شرکت سرمایه گذاری خارجی ایران، برای تصمیم گیری راجع به تامین مالی صنعت خودرو را دارند؟ به بیان ساده تر، داشتن ورعایت کدام شاخص ها برای صنعت خودرو موجب می شود که شرکت سرمایه گذاری خارجی ایران، این صنعت را تامین مالی کند؟
دانلود پایان نامه - مقاله - پروژه
مثال:
برای مثال ممکن است یک کارشناس در دسته ی توان بنگاه، دانش تجربی وسطح علمی را یک معیار قابل قبول وحائز اهمیت برای سنجش صنعت خودرو به منظور تامین مالی بداند ولی کارشناس دیگر این شاخص را قابل قبول بداند اما حائز اهمیت نداند.
لازم به ذکر است که اگر صنعتی مانند صنعت خودروسازی به منظور صادرات و سرمایه گذاری در خارج از کشور، خواستار حمایت مالی از طرف تامین کنندگانی مانند شرکت سرمایه گذاری خارجی ایران باشد بایستی یکسری مقررات و معیارهارا رعایت نماید که لازمست صنعت خودرو به آنها توجه نماید.
نکته: لطفا سمت یا شغل کارشناسی خود را ذکر نمایید. ………………………………………………..
باتشکر ازهمکاریتان- محمدرضا نورعلی
کارشناسی ارشد بازاریابی بین­الملل- داشگاه شاهد تهران

 

نام دسته شاخص ها قابل قبول میزان اهمیت برای سنجش
هست نیست کم متوسط زیاد
توانایی بنگاه ایجاد امکانات و انگیزه برای صادرات          
سرمایه گذاری درصنعت          
تنوع بخشیدن به کالای صادراتی
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...