جدول۴- ۲۰) آزمون تی تست متغیر های تحقیق
با توجه به خلاصه جدول ۴-۲۰مربوط به آزمون تی، و با توجه به سطح معنی‌داری، می توان گفت که بین میانگین های متغیر های تحقیق و میانگین مورد انتظار (در پرسشنامه حاضر عدد ۴برای گزینه بی نظر) تفاوت معنی داری وجود دارد. از طرفی میانگین بدست آمده برای همه متغیر ها بالاتر از ۵ می باشدکه به این معنی است که متغیرهای تحقیق از نظر پاسخ دهندگان در نمونه مورد بررسی دارای وضع مطلوب می باشند.درزیر نمودار راداری میانگین های متغیرها آمده است.
دانلود پایان نامه
نمودار ۴- ۱۳) نمودار راداری متغیر های تحقیق
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱) مقدمه
در این فصل از تحقیق، حاصل کار یعنی آن چه که در فصل چهارم به دست آمده مورد بحث قرارخواهد گرفت.مباحث مطرح شده در این فصل عبارتند از :نتایج آمار توصیفی ،نتایج آمار استنباطی ،ارائه پیشنهادهای تحقیق ،پیشنهاد برای تحقیقات آینده و در نهایت محدودیت های تحقیق ارائه می شود.
۵-۲) نتایج آمارتوصیفی
مشخصات جمعیت شناختی پاسخ دهندگان تحقیق به قرار زیر بوده است.
۱۴۰نفر از پاسخ دهندگان زن(۷/۲۹درصد) و ۳۲۳ نفرمرد(۴/۶۸درصد) می باشند. همچنین۹ نفر(۹/۱درصد)به این سوال پاسخ ندادند. همچنین ۳۵۹ نفر(۱/۷۶درصد) از پاسخ دهندگان متاهل و ۱۰۷نفر(۷/۲۲درصد)مجرد می باشند. ۶ نفر(۳/۱درصد) نیز به این سوال پاسخ نداده اند.
در ارتباط با متغیر سن نیز باید گفت: که۱۳۳ نفر(۲/۲۸درصد) از پاسخ دهندگان زیر ۳۰سال ، ۲۵۸نفر(۷/۵۴درصد) بین ۳۰ تا۵۰ سال،۷۶ نفر۱/۱۶درصد) بالای۵۰ سال سن دارند.۵نفر(۱/۱درصد)نیز به این سوال پاسخ ندادند.
میزان سطح تحصیلات ۱۷۰نفر(۳۶درصد) از پاسخ دهندگان زیردیپلم ودیپلم،۱۰۴نفر(۲۲درصد)فوق دیپلم،۱۴۷نفر(۱/۳۱درصد)لیسانس ۴۳نفر(۱/۹درصد)فوق لیسانس وبالاترمی باشند. همچنین ۸ نفر(۷/۱درصد) به این سوال پاسخ نداده اند.
سنجش متغیر های اصلی تحقیق نشان داد که :

 

 

متغیر

 

میانگین

 

 

 

اعتماد

 

 

 

 

 

سوال ۱

 

۱۲۶۱/۶

 

 

 

سوال ۲

 

۹۶۱۳/۵

 

 

 

سوال ۳

 

۱۰۱۵/۶

 

 

 

سوال ۴

 

۲۰۳۱/۶

 

 

 

تعهد

 

 

 

 

 

سوال ۵

 

۶۹۷۸/۵

 

 

 

سوال ۶

 

۶۵۸۱/۵

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...