دانلود مطالب پژوهشی درباره تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانک ملی (مورد مطالعه شهرستان بندرانزلی)- ... |
جدول۴- ۲۰) آزمون تی تست متغیر های تحقیق
با توجه به خلاصه جدول ۴-۲۰مربوط به آزمون تی، و با توجه به سطح معنیداری، می توان گفت که بین میانگین های متغیر های تحقیق و میانگین مورد انتظار (در پرسشنامه حاضر عدد ۴برای گزینه بی نظر) تفاوت معنی داری وجود دارد. از طرفی میانگین بدست آمده برای همه متغیر ها بالاتر از ۵ می باشدکه به این معنی است که متغیرهای تحقیق از نظر پاسخ دهندگان در نمونه مورد بررسی دارای وضع مطلوب می باشند.درزیر نمودار راداری میانگین های متغیرها آمده است.
نمودار ۴- ۱۳) نمودار راداری متغیر های تحقیق
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱) مقدمه
در این فصل از تحقیق، حاصل کار یعنی آن چه که در فصل چهارم به دست آمده مورد بحث قرارخواهد گرفت.مباحث مطرح شده در این فصل عبارتند از :نتایج آمار توصیفی ،نتایج آمار استنباطی ،ارائه پیشنهادهای تحقیق ،پیشنهاد برای تحقیقات آینده و در نهایت محدودیت های تحقیق ارائه می شود.
۵-۲) نتایج آمارتوصیفی
مشخصات جمعیت شناختی پاسخ دهندگان تحقیق به قرار زیر بوده است.
۱۴۰نفر از پاسخ دهندگان زن(۷/۲۹درصد) و ۳۲۳ نفرمرد(۴/۶۸درصد) می باشند. همچنین۹ نفر(۹/۱درصد)به این سوال پاسخ ندادند. همچنین ۳۵۹ نفر(۱/۷۶درصد) از پاسخ دهندگان متاهل و ۱۰۷نفر(۷/۲۲درصد)مجرد می باشند. ۶ نفر(۳/۱درصد) نیز به این سوال پاسخ نداده اند.
در ارتباط با متغیر سن نیز باید گفت: که۱۳۳ نفر(۲/۲۸درصد) از پاسخ دهندگان زیر ۳۰سال ، ۲۵۸نفر(۷/۵۴درصد) بین ۳۰ تا۵۰ سال،۷۶ نفر۱/۱۶درصد) بالای۵۰ سال سن دارند.۵نفر(۱/۱درصد)نیز به این سوال پاسخ ندادند.
میزان سطح تحصیلات ۱۷۰نفر(۳۶درصد) از پاسخ دهندگان زیردیپلم ودیپلم،۱۰۴نفر(۲۲درصد)فوق دیپلم،۱۴۷نفر(۱/۳۱درصد)لیسانس ۴۳نفر(۱/۹درصد)فوق لیسانس وبالاترمی باشند. همچنین ۸ نفر(۷/۱درصد) به این سوال پاسخ نداده اند.
سنجش متغیر های اصلی تحقیق نشان داد که :
متغیر
میانگین
اعتماد
سوال ۱
۱۲۶۱/۶
سوال ۲
۹۶۱۳/۵
سوال ۳
۱۰۱۵/۶
سوال ۴
۲۰۳۱/۶
تعهد
سوال ۵
۶۹۷۸/۵
سوال ۶
۶۵۸۱/۵
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1400-08-01] [ 11:41:00 ب.ظ ]
|