ردیف

 

سال

 

محقق

 

شرح مختصرتحقیق

 

 

 

۱

 

۱۳۹۰

 

پورفرزانه

 

نتایج تحقیق با عنوان شناسایی نیازهای سطوح بلوغ سازمانی حاکی از آن است که میانگین مهارت و توانمندی کارکنان بخش مدارک پزشکی اغلب بیمارستان‌ها در حوزه‌ی فرایندی کارگزینی در سطح بالا و در حوزه‌ی آموزش و توسعه و محیط کار در سطح پایینی قرار دارد.

 

 

 

۲

 

۱۳۹۰

 

حسنعلی زاده و سعادت

 

سرمایه انسانی عاملی است که بیش از هر عامل دیگری بر روی رشدو بقای سازمانی تاثیرگذار است. برخی از پژوهشگران سرمایه انسانی معتقدند که سرمایه گذاری بر روی افراد موجب بهره‌وری اقتصادی سازمانهای و جوامع خواهد شد.

 

 

 

۳

 

۱۳۹۰

 

حاتم پور و همکاران

 

نتایج پژوهشی با هدف شناسایی نیاز های سطوح بلوغ سازمانی پرسنل بخش مدارک پزشکی بیمارستا نهای دولتی شهر اصفهان و تعیین نقاط قوت و ضعف و مهارت های آنان با بهره گرفتن از مدلP-CMM حاکی از آن است میانگین مهارت و توانمندی کارکنان بخش مدارک پزشکی اغلب بیمارستا نها در حوزه ی فرایندی کارگزینی در سطح بالا و در حوزه ی آموزش و توسعه و محیط کار در سطح پایینی قرار دارد.

 

 

 

۴

 

۱۳۸۹

 

شیروانی و شفیعیه

 

در مقاله ای که درصدد اندازه گیری میزان سطح بلوغ مدیریت سرمایه انسانی در سازمان های بخش دولتی شهر اصفهان بود مقایسه میانگین نمره مولفه های سطح بلوغ مذیریت سرمایه انسانی در سازمان های مورد مطالعه نشان داد که سطح بلوغ مدیریت سرمایه انسانی در سازمانهای مذکور کمتر از سطح متوسط بوده است.

 

 

 

۵

 

۱۳۸۷

 

نظری و نیکچه فراهانی

 

مدل بلوغ قابلیت کارکنان، مدلی فرایند مدار است که فرض می کند فعالیتها و اقدامات منابع انسانی، فرآیندهای سازمانی است که می تواند به صورت مستمر از طریق شیوه های مشابهی که برای بهبود سایر فرآیندهای کاری به کار گرفته می شوند، بهبود یابند.
دانلود پایان نامه - مقاله - پروژه

 

 

 

۶

 

۱۳۸۶

 

سلطانی

 

نتایج تحقیقی با عنوان تعیین میزان بلوغ و اثر بخشی مدیریت سرمایه های انسانی در شرکت فولاد مبارکه بیانگر آن است که مدیریت سرمایه انسانی در شرکت فولاد مبارکه اثربخش بوده و بیانگر اثر گذاری بالای آموزش و توجه کافی به مسئله آموزش است در سازمان مورد مطالعه است.

 

 

 

۷

 

۱۳۸۵

 

بخشی و همکاران

 

در پژوهشی با موضوع در خصوص سیستم های مدیریت کیفیت با تأکید بر فرایندهای منابع انسانی و الگوهای خاص منابع انسانی مشخص شد که سازمانهای مورد بررسی در سطح پایین این الگو قرار داشته و بسیاری از فرآیندهای مرتبط نهادینه سازی نشده اند.

 

 

 

۸

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...