دوره های آموزش ضمن خدمت با بهبود ارتباطات رابطه معنا داری دارد
دوره های آموزش ضمن خدمت با ایجاد حس صمیمت و همدلی در بین کارکنان رابطه معنا داری دارد
دوره های آموزش ضمن خدمت با بهبود نتایج مورد انتظار در ارتباطات بین کارکنان رابطه معناداری دارد.
از نظر کارکنان شرکت کننده در دورهای این دوره در حد متوسط باعث گسترش روابط بین کارکنان شده است.
از نظر کارکنان شرکت کننده در دوره ها، این دوره ها در حد متوسطی باعث گسترش روابط بین کارکنان شده است
از نظر کارکنان شرکت کننده در دوره ها، این دوره ها در حد متوسطی باعث شده که کارکنان در برقراری ارتباط با همکاران خود درک بهتری داشته باشند
از نظر کارکنان شرکت کننده در دوره ها، این دوره ها در حد متوسطی باعث شده که کارکنان از دانش خود در بهبود ارتباطات استفاده کنند.
از نظر کارکنان شرکت کننده در دوره ها، این دوره ها در حد متوسطی باعث ایجاد حس صمیمیت و همدلی در بین کارکنان شده است.
از نظر کارکنان شرکت کننده در دوره ها، این دوره ها در حد متوسطی باعث بهبود نتایج مورد انتظار در ارتباطات بین کارکنان شده است
پژوهش ۶
عنوان تحقیق: «بررسی میزان اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت کارشناسان سازمان بازیافت و تبدیل مواد شهرداری مشهد»
محقق:راهله غریب نواز دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی
استاد راهنما: دکتر محبوبه عارفی
استاد مشاور: دکتر محمد حسن پرداختچی
تاریخ تحقیق: سال تحصیلی ۸۷
فرضیه های تحقیق:
دوره‌های آموزش ضمن خدمت با افزایش آگاهی نسبت به بیماریهای ناشی از شغل و اصول ایمنی و بهداشت در بخش خدمات شهری رابطه معنا داری دارد.
آموزش ضمن خدمت با افزایش آگاهی کارکنان در نحوه برخورد با حوادث غیر مترقبه رابطه معنا داری دارد
نتیجه گیری:
نتایج پژوهش حاکی از آن است که دوره های آموزشی برگزار شده از دیدگاه شرکت کنندگان در زمینه افزایش آگاهی به بیماری های ناشی از شغل و اصول ایمنی و بهداشت در بخش خدمات شهری اثربخش بوده و در زمینه افزایش آگاهی در نحوه برخورد با حوادث غیر مترقبه از دیدگاه شرکت کنندگان اثربخش واقع نشده است.
پژوهش ۷:
عنوان تحقیق :«بررسی تاثیر دوره های آموزش ضمن خدمت فناوری اطلاعات و ارتباطات در فعالیتهای آموزشی – پژوهشی دبیران شهرستان سبزوار در سال تحصیلی ۸۶-۸۵
محقق: عذرا رحمانی عرب، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته آموزش، دانشگاه شهید بهشتی
استاد راهنما: دکتر ملیحه آشتیانی
استاد مشاور: دکتر محبوبه عارفی
تاریخ تحقیق:سال تحصیلی ۱۳۸۶
فرضیه های تحقیق:
بین دوره های آموزش ضمن خدمت فناوری اطلاعات وارتباطات و طراحی آموزشی دبیران (مهارتهای قبل از تدریس) رابطه وجود دارد.
بین دوره های آموزش ضمن خدمت فناوری اطلاعات وارتباطات و مهارتهای تدریس دبیران (مهارتهای ضمن تدریس) رابطه وجود دارد
بین دوره های آموزش ضن خدمت فناوری اطلاعات وارتباطات و فعالیتهای ارزشیابی دبیران (مهارتهای بعد از تدریس) رابطه وجود دارد
بین دوره های آموزش ضمن خدمت فناوری اطلاعات وارتباطات و اقدام پژوهی دبیران رابطه وجود دارد
نتیجه گیری:
دوره های آموزش ضمن خدمت فناوری اطلاعات وارتباطات در طراحی آموزشی دبیران(مهارتهای قبل از تدریس) تاثیر مثبت دارد.
دوره های آموزش ضمن خدمت فناوری اطلاعات وارتباطات در ارائه مهارتهای تدریس دبیران (مهارتهای ضمن تدریس) تاثیر مثبت دارد
دوره های آموزش ضمن خدمت فناوری اطلاعات وارتباطات در فعالیتهای ارزشیابی دبیران (مهارتهای بعد از تدریس) تاثیر مثبت دارد
دوره های آموزش ضمن خدمت فناوری اطلاعات وارتباطات در اقدام پژوهی دبیران تاثیر مثبت دارد
پژوهش ۸
عنوان تحقیق: “ارزشیابی تاثیر دوره های آموزش ضمن خدمت بر عملکرد شغل کارکنان بیمه ایران در سال ۱۳۸۲ “
محقق: رضایی، اکبر،دانشگاه آزاد اسلامی
تاریخ تحقیق: ۱۳۸۲
فرضیه ها:
فرضیه اول: دوره های آموزش ضمن خدمت موجب ایجاد علاقه بیشتر در کارکنان نسبت به مشاغل خود می شود.
فرضیه دوم: دوره های آموزش ضمن خدمت موجب افزایش توان بازده کاری کارکنان شده است.
فرضیه سوم: دوره های آموزش ضمن خدمت موجبات تامین دانش مهارت های شغلی کارکنان بیمه ایران را فراهم آورده است.
فرضیه چهارم: دوره های آموزش ضمن خدمت در تسهیل انجام کارها و وظایف پیچیده و دشوار کارکنان در زمینه های مورد نظر موثر بوده است.
فرضیه پنج: دوره های آموزش ضمن خدمت در ایجاد تعهد و مسئولیت پذیری کارکنان نسبت به شرکت بیمه ایران و اهداف آن موثر بوده است.
فرضیه ششم: دوره های آموزش ضمن خدمت موجبات قضاوت و تصمیم گیری صحیح کارکنان در انجام کارها و وظایفشان را فراهم آورده است.
فرضیه هشتم: دوره های آموزش ضمن خدمت در میزان ابتکار و خلاقیت کارکنان در انجام وظایف محوله موثر بوده است.
فرضیه نهم: دوره های آموزش ضمن خدمت در ایجاد روحیه همکاری و مشارکت برای انجام کارها و فعالیت های شرکت موثر بوده است.
پایان نامه - مقاله - پروژه
فرضیه دهم: دوره های آموزش ضمن خدمت موجبات توانایی و به کارگیری مناسب منابع و روش های کارا را برای کارکنان فراهم کرده است.
نتیجه گیری:
- دوره آموزشی موجب علاقه بیشتر نسبت به مشاغل شده اند.
- از دیدگاه سرپرستان دوره های مذکور در افزایش توان بازده کاری موثر بوده اند ولی کارمندان به تاثیر این دوره ها در افزایش توان بازده کاری اعتقاد ندارند.
- دوره های مذکور موجب افزایش دانش، مهارت و تسهیل انجام کارهای پیچیده و دشوار از دیدگاه کارکنان و سرپرستان شده اند.
پژوهش ۹
عنوان تحقیق: “ارزشیابی اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت کوتاه مدت وزارت معادن و فلزات بر عملکرد کارکنان”
محقق: رضازاده گلی، حمید، دانشکده علوم تربیتی شاخه علوم انسانی دانشگاه علامه طباطبایی

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...