۳-۴-۱۹ . مصاحبه…………………………………………………………………………………………….۹۵
۳- ۵ . برچسب‌گذاری…………………………………………………………………………………………………..۹۸
۳-۶ . تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها………………………………………………………………………….۱۰۰
۳-۶-۱ . توصیف……………………………………………………………………………………………۱۰۱
۳-۶-۲٫ تحلیل………………………………………………………………………………………………..۱۰۱
۳-۶-۳٫ تفسیر…………………………………………………………………………………………………۱۰۲
۳-۶-۴ .یادآوری عاطفی…………………………………………………………………………………..۱۰۲
۳-۷٫کیفیت (روایی و پایایی )……………………………………………………………………………………….۱۰۴
۳-۸ . پایایی………………………………………………………………………………………………………………۱۰۶
۳-۹٫ تعمیم پذیری…………………………………………………………………………………………………… ۱۰۶
۳-۱۰٫ آسیب پذیری……………………………………………………………………………………………………۱۰۷
فصل چهارم: یافته‌های پژوهش…………………………………………………………………………………..۱۰۹
۴-۱٫ اولین تصویر……………………………………………………………………………………………………..۱۱۰
۴-۲٫ تصویری دیگر…………………………………………………………………………………………………..۱۱۱
۴-۳٫ مقدمه………………………………………………………………………………………………………………۱۱۱
۴-۴٫انقلاب اسلامی ……………………………………………………………………………………………………۱۱۲
۴-۴-۱٫گفتمان اسلامی سازی………………………………………………………………۱۱۷
۴-۴-۲٫ترویج فرهنگ حجاب و عفاف………………………………………………….۱۲۱
۴-۵٫جنگ و تاثیر آن بر شکل گیری هویت……………………………………………………………………۱۲۲
۴-۵-۱٫نسل سوخته…………………………………………………………………………….۱۲۳
۴-۵-۲٫همکاری،تعاون،تربیت سیاسی،وطن دوستی………………………………… ۱۲۵
۴-۵-۳٫پیوند مدرسه با اجتماع،مسئولیت پذیری دانش آموزان………………….۱۲۵
۴-۵-۴٫آموزش و پرورش ،تحرک اجتماعی،نقش والدین و دانش آموزان……۱۲۶
۴-۵-۵٫جابه جایی در نظام ارزش ها……………………………………………………..۱۲۸
۴-۶٫گفتمان پاسخگویی و کارآیی……………………………………………………………………..۱۳۱
۴-۶-۱٫ گفتمان پاسخگویی و کارآیی و تاثیر آن بر بعد آموزشی………………..۱۳۱
۴-۶-۲٫گفتمان پاسخگویی و کارآیی و تاثیر آن بر بعد پرورشی:گسست ایدئولوژیک………………………………………………………………………………………..۱۳۸
۴-۶-۳٫پیامد گفتمان پاسخگویی و کارآیی بر شکل گیری هویت معلم……….۱۴۰
۴-۶-۳-۱٫گفتمان مدرنیته:آغاز شکل گیری هویت معلم به مثابه ماشین آموزش…………………………………………………………………………………..۱۴۱
۴-۶-۳-۲٫پیامد گفتمان معلم به مثابه ماشین آموزش:انجماد معناشناختی،هویت منزوی و در حاشیه معلم ………………………………………………………۱۴۴
۴-۶-۳-۳٫گفتمان امنیتی……………………………………………………………………….۱۴۸
۴-۷٫تاثیر روابط بر شکل گیری هویت…………………………………………………۱۴۹
۴-۷-۱٫خانواده :اولین نهاد تاثیرگذار بر شکل گیری هویت حرفه ای…………۱۵۰
۴-۷-۲٫علاقه به معلمی………………………………………………………………………..۱۵۳
۴-۸٫فرهنگ و تاثیر آن بر شکل گیری هویت………………………………………………………………….۱۶۰
۴-۸-۱٫نمای کلی از فرهنگ…………………………………………………………………۱۶۰
۴-۸-۲٫برخی محصولات فرهنگی شناسنده(معرف ) فرهنگ……………………۱۶۲
۴-۸-۳٫سبک زندگی……………………………………………………………………………۱۶۶
۴-۸-۳-۱٫تقسیم ساعات شبانه روز……………………………………………۱۶۷
۴-۸-۳-۲٫چادر و پوشش بسیار ساده معلمی………………………………۱۶۸
۴-۸-۳-۳٫الگوی تغذیه و مدیریت بدن………………………………………۱۷۰
۴-۸-۴٫جنسیت:جایگاه زنان در فرهنگ و تاثیر آن بر شکل گیری هویت……۱۷۱
۴-۸-۴-۱٫ازدواج تحمیلی………………………………………………………..۱۷۹
۴-۹٫تحصیل در دانشگاه……………………………………………………………………………………….۱۸۱
۴-۹-۱٫ تاثیر برنامه درسی صریح برآماده شدن برای معلمی………………………۱۸۱
پایان نامه - مقاله - پروژه
۴-۹-۲٫ تاثیر برنامه درسی پنهان دانشگاه بر شکل گیری هویت…………………۱۸۴
۴-۱۰٫پایان تحصیل در دانشگاه و اضطراب از ورود به مدرسه به عنوان معلم………………………۱۸۸

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...